Ga naar inhoud

konijntje maakt een soort piepend geluid


miranda peters

Aanbevolen berichten

Ons konijntje van ongeveer 4 maanden (en misschien zwanger) maakt de laatste tijd wat piepgeluidjes,ze doet dit als ze rustig is en wanneer ze slaapt misschien is het een soort snurken???Weet niet of konijnen dat doen hoor maar daar lijkt het op ze doet het ook niet de hele dag door. Weten jullie wat dit is??

Groetjes miranda

Link naar reactie
Delen op andere sites

klopt inderdaad dat ik ik dacht dat we twee vrouwtjes hadden,dom(ook van de DA) maar goed is gebeurd kan ik nu niks meer aan doen. Merk wat zwangerschap nog niks aan haar dus misschien was ze nog niet geslachtsrijp ,wa beter voor haar zou zijn.Maar ik heb niet echt het idee dat dat piepen er iets mee te maken heeft,vroeg het me gewoon af.

Groetjes miranda

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...

Hoi, Mijn konijntje doet dat sinds kort ook. Piepende/snurkende geluidjes maken (vooral 's avonds of 's nachts als ze languit ligt) Maar dit kan dus geen kwaad? Mijn konijntje is pas een half jaar oud.. Soms ben ik alleen bang dat ze het benauwd heeft ofzo... Maar dat is dus niet??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .