Ga naar inhoud

weinig eten


gingerenmacy

Aanbevolen berichten

Hallo en allereerst welkom op Bunnybunch!

Konijnen zijn dieren die ALTIJD moeten eten.

Niet eten kan voor konijnen vreselijk gevaarlijk zijn.

Hoeveel at je konijntje normaal en hoeveel eet het nu?

Poept het verder wel goed? En is de vorm van de keuteltjes normaal?

Hoe oud zijn de konijntjes precies?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je snelle reactie!

Het konijntje waar het om gaat is nu 3 maanden, ze heet trouwens macy.

Ze at tot gisteren heel goed, als ze maar dacht dat ze iets kreeg kwam ze aangerend.

Ze eet nu nog een beetje hooi, en vanmiddag iets van haar knaagstick, maar geen groen ofzo en daar is ze normaal dol op.

De keuteltjes zijn tot nu toe wel normaal, voor zover ik dat kan zien.

Dat is namelijk een beetje lastig als je er twee hebt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik was van plan vandaag met haar naar de dierenarts te gaan als ze nog steeds niet zou eten, heb gisteravond best lang bij haar gezeten en ze had weer aardig wat groenvoer gegeten. Ook heb ik haar hooi uit de zak laten eten (vind ze namelijk erg leuk) en daar at ze ook goed van. Vandaag ziet het er naar uit dat ze weer gewoon eet maar ik hou haar nog wel een poosje goed in de gaten, het ziet er in elk geval naar uit dat het de goede kant op gaat! :party:

Gelukkig maar, want ik maakte me echt zorgen om haar...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gok dat er dan wat met de tandjes aan de hand is

gevaarlijke uitspraak, de klacht is dat het konijn niet eet en keutelt nog goed, dan kun je echt nooit zeggen dat het misschien wat met de tandjes aan de hand kan zijn, er blijven met deze gegevens zat dingen over wat er aan de hand kan zijn, pas op met zulke gokken nemen. aangepast door Konijnenvrouwtje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .