gingerenmacy Geplaatst: 14 november 2008 Delen Geplaatst: 14 november 2008 hoi allemaal, ik ben nieuw hier en heb sinds kort twee konijntjes. Het ging tot nu toe heel goed alleen nu eet een ven de twee sinds gister bijna niet meer. Ze is verder wel actief. Heeft iemand tips en hoe lang zal ik het aankijken voor ik naar de dierenarts ga?Alvast bedanktgroetjes mascha Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kelly1986 Geplaatst: 14 november 2008 Delen Geplaatst: 14 november 2008 Hallo en allereerst welkom op Bunnybunch! Konijnen zijn dieren die ALTIJD moeten eten.Niet eten kan voor konijnen vreselijk gevaarlijk zijn. Hoeveel at je konijntje normaal en hoeveel eet het nu? Poept het verder wel goed? En is de vorm van de keuteltjes normaal?Hoe oud zijn de konijntjes precies? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gingerenmacy Geplaatst: 14 november 2008 Auteur Delen Geplaatst: 14 november 2008 Bedankt voor je snelle reactie!Het konijntje waar het om gaat is nu 3 maanden, ze heet trouwens macy.Ze at tot gisteren heel goed, als ze maar dacht dat ze iets kreeg kwam ze aangerend.Ze eet nu nog een beetje hooi, en vanmiddag iets van haar knaagstick, maar geen groen ofzo en daar is ze normaal dol op.De keuteltjes zijn tot nu toe wel normaal, voor zover ik dat kan zien.Dat is namelijk een beetje lastig als je er twee hebt... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kelly1986 Geplaatst: 14 november 2008 Delen Geplaatst: 14 november 2008 En van haar biks of ander hardvoer? eet ze daan nog van? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gingerenmacy Geplaatst: 14 november 2008 Auteur Delen Geplaatst: 14 november 2008 Nee dat wil ze niet, er zat nog de helft in hun bakje, wat ik ze vanmorgen heb gegeven, en normaal is die aan het eind van de dag leeg of bijna leeg. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pol&kik Geplaatst: 14 november 2008 Delen Geplaatst: 14 november 2008 Ik gok dat er dan wat met de tandjes aan de hand is. Ik zal echt heeeeeel snel naar de dierenarts gaan, er kan iets flink mis gaan. Want als konijnen niet eten, klopt er iets niet!Succes en hou ons op de hoogte. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gingerenmacy Geplaatst: 15 november 2008 Auteur Delen Geplaatst: 15 november 2008 Hoi,Ik was van plan vandaag met haar naar de dierenarts te gaan als ze nog steeds niet zou eten, heb gisteravond best lang bij haar gezeten en ze had weer aardig wat groenvoer gegeten. Ook heb ik haar hooi uit de zak laten eten (vind ze namelijk erg leuk) en daar at ze ook goed van. Vandaag ziet het er naar uit dat ze weer gewoon eet maar ik hou haar nog wel een poosje goed in de gaten, het ziet er in elk geval naar uit dat het de goede kant op gaat! Gelukkig maar, want ik maakte me echt zorgen om haar... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Konijnenvrouwtje Geplaatst: 15 november 2008 Delen Geplaatst: 15 november 2008 (aangepast) Ik gok dat er dan wat met de tandjes aan de hand is gevaarlijke uitspraak, de klacht is dat het konijn niet eet en keutelt nog goed, dan kun je echt nooit zeggen dat het misschien wat met de tandjes aan de hand kan zijn, er blijven met deze gegevens zat dingen over wat er aan de hand kan zijn, pas op met zulke gokken nemen. 15 november 2008 aangepast door Konijnenvrouwtje Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten