Ga naar inhoud

dierenartsen rond emmen


nijn_konijn

Aanbevolen berichten

Ze behandelen ze wel. Met 19 dierenartsen proberen zij als groep juist heel breed kundig te zijn. Dat klinkt aannemelijk.

Alleen...Wanneer je dan op hun website gaat lezen over de verzorging van het konijn, dan is het wel even schrikken.

Behalve taalfouten (..zucht..) staan er ook zaken op die gewoon niet kloppen:

Konijnen kunnen zich vanaf 4,5 voortplanten ?

Maar goed..grof beschouwd kan je ook bedenken dat de info op een website niets zegt over de eventuele (on)kundigheid van een dierenarts...Helemaal niet als er zoveel rondlopen.

(een website wordt doorgaans niet door dierenartsen zelf gemaakt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar ik zelf altijd op let is of de info die op BB staat een beetje overeenkomt met wat mijn dierenarts zegt..én andersom..

Verder vragen aan andere mensen in de buurt waar zij heen gaan en wat hun ervaring is..

Bij een inenting kan weinig mis gaan (hooguit het prijsverschil) en dat kan je aardig terugvinden op BB.

Voor echt specifieke situaties is het gewoon slim om een dierenarts te bezoeken en dan later op internet te zoeken of hetgeen hij gezegd heeft, overeen komt met wat jij erover kan vinden..

Wij zijn aan onze dierenarts gekomen omdat hij eerst in een groepspraktijk zat en daar al bekend was als dé konijnkundige dierenarts. Toen hij vervolgens met zijn vrouw (ook konijnkundig dierenarts daar) zelfstandig werd en zij zich in onze buurt vestigden, was de keus snel gemaakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een echte konijnkundige ben ik hier nog niet in de buurt tegen gekomen.

Zelf ben ik redelijk tevreden met de dierenartsen in sleen, zij weten redelijk wat en luisteren ook serieus naar jouw bedenkingen over wat het konijn heeft.

De dierenarts bij het politie bureau emmen zou konijnkundig moeten zijn, maar ook hier als bij vele dierenartsen is het maar net wie je treft, de ene da is er kundiger in dan de andere.

Zelf heb ik geen ervaring met makatsi op konijnengebied, als dierenambulance medewerker ben ik er wel geregeld met andere dieren geweest en daar kwamen ze goed op mij over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .