Ga naar inhoud

teddy heeft diaree


astrid1988

Aanbevolen berichten

  • Reacties 63
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

het zijn keutels en blinde darm keutels dat is normaal bij een konijn.

de blinde darm keutels zou een konijnen weer op moeten eten......maar doen ze vaak niet bij te veel eten.

De eerste teddy widder van 1800 gram moet ik nog tegen komen......

reken op 2 kilo zeker dus 60 gram bix afwegen per dag naast groen voer en onbeperkt hooi.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

bter geef je je konijn een keer per dag de juiste hoeveel heid voer ,

en onbeperkt hooi .qua groente zijn rucola ,peterselie .wortelloof oke ,wiltof .

meschien kan je je nijn eens wegen .dan kan men ook zeggen hoeveel zijn voer zou moeten zijn,.

Link naar reactie
Delen op andere sites

groenvoer moet je langzaam opbouwen ,en de meeste krijgen dit al van begin (jongs af aan)rucola [eterselie en witlof zijn veilige groente en kunnen dus geen kwaad,probeer grwoon steeds kleine beetjes zie hoe hij reageert ,en of hij zijn bdk op blijft eten ,verder het brood en appel niet zo heel veel geven ,als je merkt dat je nijn diaree krijgt of zijn bdk niet opeet ,geef je dit beter niet meer ,

Link naar reactie
Delen op andere sites

oki bedankt ik ga hier wat mee doen ik ga wiltlof geven met kleinen beetjes en ik ga zijn voer afwegen hij krijgt hooi genoeg ik ben blij dat julie mensen hier mee helpen want asl je dingen niet weet of je ondekt iets aan je konijn dan kun je die vragen stellen en je word hier gewoon goed geholpen vind ik ben ik wel blij mee .

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb nog ene vraagje sinds gistren heb ik een wc voor mijn konijn gekocht maar hij plast er niet in hoe leren julie je konijn dat meschien raare vraag hahah . want hij plast allen op denkens en gewoon in ze hok dan want vorge keer liep die beneden los rond en ik keek zat die in de handen mand en hij ging er uit ik dnek ga is kijken in die honden mand hieft die in de honden mand geplast en hij liep ook los op me kamer toen heeft die op me dekbed geplast dus of in ze hok plast die op in de honden mand en als die de kans krijgt op me dek bed waarom doen ze dat weten julie dat ook ik wil hem leen dat die op het wc moet plssen en peoepn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je stukje is erg lastig te lezen, zou je er misschien leestekens tussen kunnen zetten? :)

Heeft ie een bepaalde plaats in zijn hok waar hij steeds poept en plast? Zo ja, dan moet je daar het toiletje neer zetten.

Dat ie overal plast kan te maken hebben met zijn leeftijd, de puberteit dus. Optie zou zijn om hem te castreren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb inderdaat veel taal fouten vanaf wellke leeftijd kan ik hem casteren ??? hij plast averal in ze kooi . hij plast nooit in de huis kamer op de grond alleen in de honden mand en als die in de slaap kamer los loopt plast die allen op me dek bed kan dat ook door zijn leftijd komen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .