Ga naar inhoud

aaagggghhhhrrrr... ik wordt gek!


Mirrin&Catootje

Aanbevolen berichten

10 min. geleden belde de dierenwinkel op om te zeggen dat de door mij bestelde biks (kasper faunafood hobbykorrel) weer niet meegekomen zijn!

Pff Ik heb ze 2 wkn geleden al besteld en ze zouden eigenlijk volgende week al komen. Helaas dus niet geleverd en nu belden ze dus weer om te zeggen dat het weer niet bij de bestellingen zat..

Echt ik wordt hier gek van!

Mijn nijnen hebben nog voor 2 dgn voer in de voorraadton zitten en dan is het op... Wat moet ik nu?????

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

ff een update over het voer.

Vorige week vrijdag belde de dierenwinkel dat ze het voer eindelijk binnenhadden. Dus ik ben er meteen naartoe gegaan.

Kom ik daar aan... staat er een zak Kasper sportkorrel voor me klaar!!:grrrrrr::grrrrrr::grrrrrr:

Ik had toch echt de hobbykorrel besteld..!!

Ze zouden het opnieuw bestellen.. (weer een week wachten)

Nu belden ze afgelopen vrijdag op om te zeggen dat het weer niet met de bestelling meegekomen was omdat ze het schijnbaar niet kunnen bestellen.

Wel de opfok en de sport korrel , maar niet de hobby... raar hoor!

Gelukkig had ik inmiddels via een website het voer besteld en in huis gekregen..dus ik zat niet zonder.. maartoch.. ik vindt het belachelijk dat ze het niet voor me konden bestellen.

Ik ga nu dus maar bij de pets place kijken of ze het voor de volgende keer voor me kunnen bestellen.

Pff om moedeloos van te worden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon dus niet meer bestellen daar, scheelt je een hoop ergernis.

Ik heb hier faunaland waar ik altijd versvoer haal voor de katten, maar de laatste tijd hebben ze een bepaalde variant steeds niet en voor de rest ook heel weinig.

Waarbij ze hopefarms ook lang niet altijd hebben en zal je altijd zien net dat jij het nodig hebt.

Ja jammer hoor, ga ik wel ergens anders heen.

Hoop dat pets place wat is, want die is hier nog erger als faunaland.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .