Ga naar inhoud

Castratie Stip


Miranda70

Aanbevolen berichten

Nou, vandaag is het eindelijk zover. Vanmiddag om 14.00 moet ik Stip bij de DA brengen en wordt hij becastreerd. Ik ben best al zenuwachtig en hoop maar dat alles goed gaat. Ik vind hem nog zo klein met z'n 1.450 gr. Omdat het toch al behoorlijk fris is 's nachts en hij pas vanmiddag gecastreerd wordt hebben we toch maar besloten om hem een nachtje op onze slaapkamer te laten bivakkeren. Ik ben benieuwd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, om 18.15 hebben we Stip weer opgehaald. Hij was al best wel levendig, maar had nog niks gegeten. We hebben hem toch maar in de huiskamer gezet. Dat was volgens de assistente van de DA het beste omdat hij daar ook nog onder de warme lamp stond. Zodra we thuis waren begon hij al een paar sprietjes hooi te etenen ging de peterselie er ook goed in. Inmiddels heeft hij ook al een paar brokjes op en drinkt hij ook weer. Hij heeft een pijnstillingsinjectie gehad maar verder kreeg ik niks mee, was niet nodig als alles goed ging. Maar zoals het er nu uitziet gaat het wel goedkomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .