Ga naar inhoud

vieze lucht van Pino! Gaat dit over?


Aanbevolen berichten

Hoi BBers

We hebben net een rammetje voor ons gestireliseerde voedstertje. (zie mijn discussie over de koppeling)We hebben ze net dit weekend aan elkaar gekoppeld met succes volgens mij. Nu is de ram donderdag gecastreerd en af en toe ruikt hij heel sterk is dit normaal het is een soort zweet geur denk ik die uit de buurt van de gaslachtsdelen komt. Ik denk dat dit komt omdat hij flink aan het pubberen is klopt dit? en belangrijker nog blijft deze lucht altijd of verdwijnt dit ook nog een keer voor goed. Onze kamer ruikt er soms helemaal naar iek:bad: het is een beetje rotte uien lucht ofzo

hellup!!!!!:s

zelfs mijn Nijntje ruikt niet meer naar Nijntje (die heeft een eigen zwitzal geur bij zich normaal)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet wat het is maar ik weet wel dat een van mijn voedsters het ook wel eens heeft. Dan is ze een beetje aan het bazen en sprietst ze de muren onder en dat stinkt behoorlijk ja. Ik laat d'r meestal maar begaan want kan het toch niet tegenhouden. Maar weet natuurlijk niet of het hetzelfde is als jouw ram doet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee hoor ben wakker! ff overheen gelezen zullen we maar zeggen.

In dat geval, zal het gewoom sproeien zijn. Zijn hormonen zijn na die paar dagen natuurlijk nog niet uit zijn lijfje,m en in het bijzijn van een vrouwtje zal ie er dus op los sproeien.

na een week of vier word dat normaal minder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .