Ga naar inhoud

Gister met spoed naar de dierenarts geweest met Belle.


chantal1987

Aanbevolen berichten

Gister avond wilde ik Belle oppakken om even te kijken of ze geen plakpoep aan haar billen had. Ze had er geen zin in en maakte hele rare bewegingen, ze maakte echt een harde val op de grond :(.

Daarna heb ik gelijk bij dr gevoeld, ik voelde wel iets vreemds. Ik was bang dat ze wat gebroken had.

Ik heb gister avond gelijk de dierenarts gebeld en we konden ook gelijk langs.

Hij voelde zelf ook wat raars.

Daarna keek hij tussen de haartjes en het was een heel hard korstje op haar rug.

Volgens hem was het een alergische reactie van de enting van bijna een maand geleden.

Zou dat wel kunnen? Of denken jullie dat het misschien ook wat anders kan zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi chantal, even schrikken zeg!

Belangrijker is nu...hoe gaat het????

Loopt ze moeilijk, heeft ze pijn??

Als ze weer helemaal de oude is en bijgekomen is van de schrik en je ziet verder niks raars dan zou ik me over dat korstje maar niet te druk maken.

Als het hard en rustig is (dus niet rood, geirriteerd, nat) dan kan het best een entreactie geweest zijn, (zgn.oude wond) bij konijnen hele wondjes op het lichaam wat minder snel dan bij honden en katten. De korst zal er vanzelf afvallen, niets aan doen dus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja kaatje, dat was idd erg schrikken!

Het gaat nu wel goed verder. Ze is gewoon weer de oude :).

Ze heeft geen pijn volgens mij want ze loopt gewoon blij rond te huppelen en eet en drinkt goed.

De korst is idd hard en rustig. Er zat wel een beetje bloed onder. Gelukkig hoef ik me dan geen zorgen te maken :).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .