Ga naar inhoud

Wat is dat voor voer


mariekuh301

Aanbevolen berichten

het is inderdaad niet persee beter vor je konijn. Als hij/zij gewoon hooi eet dan kan je net zo goed gewone biks geven.

Mijn da raadde het mij wel aan bij 1 van mijn konijnen en inderdaad omdat hij gebitsproblemen heeft gehad..

Ook word het gebruikt voor zieke konijnen of konijnen die veel stress gehad hebben

maar ik gebruikhet hier ook als lekker snoepje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh, dat is gaaf! Ik ga morgen ( maandag? ) toch naar de stad. Even kijken of mijn moeder weet waar de Jumper is :P

Hihi :) oki!

je moet trouwens een jumper kalender hebben hoor, daar zit een bonnetje in waarmee je dat voer kunt krijgen. De kalender kun je gratis bij de jumper halen .. :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

:) no problemO!

De tunnels zijn inderdaad geweldig :) maar ik heb hier thuis al veel tunnels liggen, dus niet meer nodig.

Heb zelf knabbelstokken gekocht voor elk konijn, een drinkfles een voerbak (voor een jonkie, die ging bij de moeder weg op dierendag) en gewoon wat andere gezonde hapjes. Ook heb ik een leuke speelbal bij de jumper gekocht.

Ga vanmiddag uit school naar de jumper, zit nu te typen tijdens een les. Heb de opdracht al af dus..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vanmiddag het pakje science selective opgehaald. Echter is het 350 gram en is het dus bij mij heeeeel snel op (wat wil je ook met 6 konijnen?!) ze vinden het wel allemaal lekker. Het is alleen wel verrekte duur! 2 euro (dat is zelfs een aanbieding!) voor 350 gram. Ik koop altijd 20 kilo voer voor zo'n 10 euro!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm.. Ik zal eens kijken naar een Jumper hier in de buurt. Hoop dat er eentje is. Wilde namelijk science selective gaan gebruiken bij de clickertraining, als ik er zo gratis aan kan komen.. Lekker meegenomen;)

Edit: 20 kilo voor 10 euro? Waar?

Nog een edit: Yes! Er zit er eentje in Dordrecht!!:D

aangepast door Cynthia
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .