Ga naar inhoud

voederbal


Swa100

Aanbevolen berichten

ok:P want nu is het alyd zo.. dat er altyd nog hooi in het hok ligt.. wat hy niet eet.. omdat hy er al overheen heeft gelopen etc etc... dus dat vul ik maar weer aan in grote hoeveelheid.. en het hooi stapelt zich maar op... dus nu doe ik die voederbal gewoon vol.. en dan hoef ik wat minder in het hok te doen..zodat het hooi wat minder opstapeld:P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mijn voederbal zit er ook een ' deurtje' . Ik moet dat eerst open doen wil ik er hooi in stoppen, kan ik dat deurtje er ook af halen? Want er zit een soort uitsteeksel op wat al een keer in mn duim beland is en dat wil ik liever niet meer..

Ik heb ze er bij onze konijnen weer opgemaakt. Sisi kon als ze op haar tenen stond nl net met haar kop in het gat. Ze sprong en dan met haar kop erin zeg maar. ik was dus bang dat ze met haar snufferd erin zou blijven hangen. Tenzij hij zo hoog hangt dat ze er alleen van onderen bij kunnen (kon niet in haar kooi) zou ik hem er toch maar oplaten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .