Ga naar inhoud

5 kilo kruidenhooi 4.15 euro


Cynthia

Aanbevolen berichten

Is dat inclusief of exclusief btw? En is het een aanbieding of de vaste prijs? Want normaal betaal je voor dat kruidenhooi van Vitakraft idd iets van 3 euro, en dan heb je 500 gram. Ach wat, ook al is het excl. btw... dan zou het incl. €4,94 zijn! Weet je zeker dat dat kruidenhooi is? Want dan moet er binnenkort toch maar eens een pasje geregeld worden :yes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is zeker goedkoop, ik heb geef hier ook datzelfde alpenweidehooi, maar ik betaal voor 2,5 kilo 3 euro nogwat.

maar grotere verpakkingen kan ik hier echt niet kwijt en dan zou ik eerder een grote verpakking houtkorrels kopen, daar zou ik meer op besparen. (Maar die dingen kan je niet op een fiets meenemen.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij de makro., gewoon van vitacraft. Dat is toch helemaal niet duur?? Ik betaal normaal iets van 3 euro voor een veeel kleinere zak, weet niet precies hoeveel daarin zit, maar veeeeeel minder.

Ohw? Heb de vorige keer wel hooi meegenomen bij de Makro maar heb geen 5 kilo zakken gezien. Zal de volgende keer extra goed opletten!

Maar over het algemeen vind ik de Makro helemaal niet zo goedkoop eigenlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .