Ga naar inhoud

Hangend oortje


Vampireprincess

Aanbevolen berichten

Sinds kort heeft ons 3 maand oude voedstertje een hangend oortje;

Inneens in het midden van een warme zomerdag ging haar rechteroortje hangen. Wat ik wel moet zeggen is dat ze in vergelijking met ons ander (evenoude) voedstertje; grote oortjes heeft.

Soms staan haar twee oortjes even recht maar na een tijdje gaat het rechter weer hangen.

Ik las dat het een symptoom is van middenoorontsteking en ben dus wel wat bang, moeten we zo snel mogelijk naar de DA of kan het "normaal" zijn?

PS; ik denk niet echt dat het een langoorkonijntje is

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij wam weer zal een hangoor of kruizing daar van het oor ineens kunnen laten hangen.Dat komt o.a door het weer.Dat heeft niks met ootonsteking te maken want dan laten ze de kop naar een kant hangen.Het kan dus heel goed zijn dat dit hangoortje nu pas hangoren krijgt.Hier bij mijn hangoren kunnen ze wel tot 14 weken gaan hangen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij 1 van mijn nijnen ging ineens ook 1 oortje hangen. twee dagen later stond hij weer recht overeind. Weer een dag later hing hij weer. Het was toen inderdaad warm weer. Nu is hij inmiddels 8 maanden oud en beide oren staan recht overeind en zijn ook nooit meer gaan hangen. Nooit geweten dat het met het weer temaken kon hebben maar dat zal het wel geweest zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .