Ga naar inhoud

raar geluid


knoet

Aanbevolen berichten

hallo, onze franse hangoor van bijna 11 weken maakt af en toe rare geluiden, dan ligt ze languit, of helemaal op haar zij, en dan is het soms net of je een zeehond hoort.je ziet haar ook bewegen. is dit iets? of droomt ze dan?

en onze voskonijn van 9 jaar, die doet heel af en toe knarsetanden, kan dat? het geluid lijkt alsof hij in z'n hok aan hte graven is, maar hij ligt gewoon stil.

bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Konijnen kunnen inderdaad knarsetanden. Zachtjes, als ze iets prettig vinden..bijvoorbeeld als ze geaaid worden. Hard, als ze pijn hebben. Met dat van je franse hangoor kan ik je helaas niet helpen...kan me er moeilijk een voorstelling van maken. Misschien kun je er een filmpje van maken en op internet zetten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wel. Een van mijn konijntjes deed dat ook een tijdje, lijkt inderdaad op een zeehond! Of een eend :)

Is een soort kuchen of hoesten denk ik, ze was gewoon een beetje verkoude. (niezen doen ze ook maar dat klinkt anders). Het is gewoon overgegaan bij de mijne.

Niet direct een reden om je zorgen te maken dus :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .