Ga naar inhoud

2 konijntjes


robertb

Aanbevolen berichten

ik ga 2 nijnen kopen binnenkort maar vroeg me af, heb je dan ook 2 bakkies nodig waar ze uit eten? dus 2 bunny's van bijv elk 1 kilo dus dan 50 gram in 1 bakje doen (per dag dus)? hoe weet ik dan of ze beide genoeg op hebben?

en dit is niet goede forum plek maja om 5 discussies te openen :P...

heb je ook 2 wc's nodig als je 2 bunny's heb? waar moet je op letten met 2 bunny's?

gr. robert

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoho vriend ik zal je even uitleggen

25 gram bix per kilo volwassen konijn!!!

dus bij een jong konijn moet je dan wel weten hoe zwaar ie gaat worden.....

bij een volwassen konijn weeg je ze samen en reken je het uit.

Mits ze samen komen bijvoorbeeld ram geholpen en voedster.

een ruime toilet is voldoende.

voorbeeld katten toilet wel groter dan standaard

aangepast door bunny ranch chanty
Link naar reactie
Delen op andere sites

Muts en Muis hebben samen wel drie toiletten! :P Maar ze plassen gewoon in de bak die het dichts bij is hoor! Begin maar met één toilet. Die verplaats je regelmatig naar de hoek waar ze het liefst plassen, en je wijst ze op hun toilet-plekje. Als je een erg groot hok hebt en ze plassen in meerdere hoeken dan is het handig om meerdere toiletten te plaatsen, maar dat merk je vanzelf.

Ze eten wel samen uit een bak. Toen Muts nog erg klein was liet ik ze uit aparte bakjes eten ivm het leeftijdsverschil, maar als je dit niet in de gaten houd eten ze toch gewoon uit elkaars bakje. Inmiddels weet ik dat Muts haar mannetje wel staat en eten ze dus samen uit een bak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoho vriend ik zal je even uitleggen

25 gram bix per kilo volwassen konijn!!!

dus bij een jong konijn moet je dan wel weten hoe zwaar ie gaat worden.....

bij een volwassen konijn weeg je ze samen en reken je het uit.

Mits ze samen komen bijvoorbeeld ram geholpen en voedster.

een ruime toilet is voldoende.

voorbeeld katten toilet wel groter dan standaard

jah ik wist wel dat dat 25 gr gedoe voor volwassen bunny's gold. maar vraag me nu opeens af hoe et dan met de jonge bunny's zit. zie veel onbeperkt eten staan maar das absurt volgens mij. je doet toch niet elke dag bakje tot randje aan toe vullen eten ze dat allemaal op dan??? moet je dan afhankelijk van et gewicht weer aanpassen? 500gr konijn ±12,5 gr biks? of mogen ze dan ook nog die 25 gr. biks? ben ff in de war nu :$helluppp haha

wat bedoel je met: "mits ze samen komen" ik neem m+v bunny. uiteindelijk beide gecastreerd etc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .