Ga naar inhoud

Snel ademen


Jalke

Aanbevolen berichten

Hallo,

Zoals gezegt hebben we zins gister een hangoor binnen in huis in een grote ruime kooi! Echt super leuk en lief, ik heb alleen het idee dat hij altijd zo snel ademt is dit een beetje normaal, ik bedoel onze 6 buitenkonijnen ademen lang niet zo snel, alleen als ze het heet hebben. Is het dus gewoon omdat het in huis wat warmer is? Het gaat verder gewoon goed met de beste man, eet, drinkt poept plast, loopt speelt etc....

Wel lijkt ie erg lui omdat ie soms erg lang gewoon indezelfde hoek zit maargoed dat doen de buiten konijnen ook alleen valt dat minder op omdat we die niet constant zien haha. Maargoed konijnen ademen uit zich zelf al snel en het is nog wennen voor hem hier dus zelf lijkt het me gewoon gewenning enzo en niet iets om me zorgen over te maken maar vroeg het me gewoon af....

Jalke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, niet dat ik weet zat gewoon binnen in de dierenwinkel, en daar ademde ze allemaal snel natuurlijk..... soms zit ze ook heel lang op dezelfde plek net een standbeeld dan... haha rare merk ook wel dat ze dat vooral doet als we dichtbij zijn.. als we wat verder weg zitten komt ze vaak wat meer tot leven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien een beetje van de kaart door die verhuis ofzo, nu ja in de dierenwinkels zitten konijnen en cavia's zowiezo heel klein, bv gisteren waren we naar zoomart geweest in dendermonde, daar zaten 3 cavia's al redelijke grote in een hokje van zo'n 50cm op 50cm zonder te overdrijven, soms 2 konijnen ook op 50 op 50cm groot, of zal ik het maar klein noemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .