Ga naar inhoud

What the **** is dit?????


Miss Tigger

Aanbevolen berichten

Ik ging net de konijntjes even verzorgen eten en groenvoer enzo geven.

Kwam ik het volgende tegen in de kooi van onze kleine vent!!!

het lijkt op soort van beton idee (??) gemengd met stro en aubiose.

heb de muren nagekeken daar is het niet van, verder staat er niets in de buurt waar het van kan zijn. (heb het boek ernaast gelegd dat je een beetje het idee krijgt van de grootte)

Het is ook egt betongrijs en koud.

iemand enig ID???

DSC00479.jpg

DSC00478.jpg

DSC00477.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziet er een beetje uit als een uilenbal, maar aangezien nijnen niet kunnen braken zal het niet van hem zijn. Staat je hok buiten, in de schuur of onder een afdak? Is het zacht of hard? Het is wel een mysterie.. Leuk boek trouwens, heb ik ook gelezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha hij staat binnen in de woonkamer...

komt niet buiten want we hebben alleen 2 mini balkons dus...

Het is pcies zoals beton. Grof aan de bovenkant en plat aan de onderkant (alsof dat je een hoopje beton heb gemorst bij beton gieten) wat je wel eens bij die betonmolens ziet.

Ik heb het mijn vriend laten zien die weet het ook niet, denkt wel dat het beton is. Maar het vreemde is er zitten kleine steentjes in (zoals in beton) maar ook aubiose ????

ik moet vandaag de kooi verschonen en een week geleden lag het er zeker niet in toen ik de aubiose erin deed.

We hebben echt geen id waar het vandaan kan komen

(de kaboutertjes vannacht misschien ;) hahaha, betere verklaring heb ik niet :P)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .