Ga naar inhoud

Verlamming door sprong


heidi-77

Aanbevolen berichten

  • Reacties 59
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Nou als je weet hoe een jonge vogel kan krijsen.... dan het volume een stuk harder en het gaat echt door merg en been.... dit hoop ik echt nooit meer te horen. Vreselijk geluid!

Met Nala gaat het nog steeds niet beter, ze eet en drinkt wel, ligt rustig, maar het blijft verlamd en ik zie geen verbetering. Ze vindt het volgens mij niet zo fijn dat ik haar steeds moet wassen, nadat ik haar heb laten plassen. Lijkt wel of ze zich schaamd, aldus mn moeder, die even op ziekenbezoek kwam. Het is echt heel zielig.

Nou maandag zal het echt de knoop doorhakken worden.... :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tot nu toe zie ik totaal geen verbetering. Ze blijft slepen, kan niet zelf plassen, moet steeds haar blaas leegknijpen... ze reageert totaal niet op pijnprikkels, kan zichzelf niet wassen. Ontlasting rolt eruit. Ze eet wel, maar minder.

Mijn gevoel is echt dat het haar laatste nacht was afgelopen nacht. :( Vanavond gaan we naar de dierenarts, dan kan er iemand mee en zodat ik niet hoef te rijden, rijden vind ik geen goed idee met mijn verdriet. :(

Zo heeft ze echt geen leven, het is zo zielig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heel veel sterkte bij de diere arts vanavond ,

denk ook wle dat het beter is voor nala ,als er nu nog geen verbetering in zit ,wat niet weg neemt dat het niet moelijk is ,het is toch een keuze en een pijnlijke keuze ook nog ,nogmaals sterkte straks ,

Link naar reactie
Delen op andere sites

O gossie

Wat erg :(

Ik hoop echt dat het goed gaat bij de DA.

Maar Mischien Is het wel beter om haar in te laten slapen. Ik vind het natuurlijk hardstikke erg ! En ik hoop zo dat het goed komt. Echt veel sterkte hoor !! Ikk zal vanavond hier weer komen kijken hoe het bij de DA was !

En alsnog ! Sterkte !! bij de DA

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry dat ik nu pas reageer, was gisteravond te emotioneel :(

Gister heb ik Nala om 18u voor het laatst verzorgd, haar laten plassen en haar kontje gewassen, daarna heb ik haar bij me gelegd om d'r te knuffelen en heeft ze haar laatste stukje komkommer gegeten. Mijn moeder kwam nog even langs om afscheid te nemen, zij heeft Simba en Nala in de vakantie verzorgd.

Toen zijn we om 19u naar het inloopspreekuur bij de dierenarts geweest, zo kon mijn vriend ook mee en een vriendin zodat ik zelf niet terug zou hoeven rijden.

We hebben even gewacht en toen zijn we bij de dierenarts naar binnen gegaan. Nala heeft even over de grond gehupt zodat de dierenarts kon zien hoe ze nu hupte. Er was geen verbetering en hij zei dat de urine alleen het lichaam verliet als Nala zich druk maakte. Dus als er druk op kwam.

Volgens de dierenarts was het ook beter om Nala in te laten slapen en toen zijn we over gegaan op het eerste spuitje om Nala te laten slapen. Het duurde even voor ze rustiger werd en vlak voor het 2e slaapspuitje, begon Nala mn hand te likken, iets wat ze zelden deed. Na het 2e spuitje likte ze weer mijn hand en begon rustig in mn armen te slapen. Zo'n 10 minuten later heeft de dierenarts het beslissende spuitje gegeven en hebben we Nala mee naar huis genomen, waar we haar vandaag in de tuin gaan begraven.

Ik vond het moeilijk, maar heb wel het gevoel dat ik heb gedaan wat ik kon doen en dat Nala zo beter af is. Daarbij was ik heel blij dat het laatste wat ze deed, mijn hand likken was. :love:

Simba haar vriendje vindt het volgens mij ook moeilijk, hij is wat gehumeurd, maar wat wil je als ze al vanaf kleins af aan bij elkaar zitten.

Ik wil jullie bedanken voor de steun en de tips die jullie me afgelopen week gegeven hebben. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil je veel sterkte wensen deze periode en ik vind het een erg dappere beslissing. Je hebt gehandeld uit het belang van je konijn en niet uit eigen gevoelens. Vaak willen mensen hun huisdier niet verliezen en rekken daarom tijd omdat ze geen afscheid kunnen nemen ook al heeft het dier pijn. Voor Nala was dit, denk ik, de enige optie en ze heeft een prachtleven gehad bij jou. Nu huppelt ze zonder pijn of verlamming over de regenboogbrug en waakt ze over Simba.

Ik hoop dat je haar een mooi plekje kan geven vandaag en geef je verdriet tijd en ruimte. Nogmaals sterkte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .