Ga naar inhoud

lavendel


icebaileyenlela

Aanbevolen berichten

hoi is lavendel nou wel of niet schadelijk in mijn boekje over konijnen staat dat het gewoon mag en dat het zelfs geneeskrachtig werking heeft maar op internet staat dus een heel ander verhaal dta het schadelijken zelfs giftig is

nu krijgen ze van mij al 2 dagen alle droie een takje lavendel

maak me eigen best zorgen

groetjes diana

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik had kippen die bij mijn heel veel liguster aten en die leven ook nog.

en die is echt giftig.

woonde net in dit huis en had niet de tijd om die hele haag gelijk te verwijderen, zag dat de kippen er niet van aten dus stelde ik het verwijderen even uit, tot op een dag hun hele poep vol zat met bloemetjes van de liguster.

ik gelijk bellen , maar moest het aan kijken, nou er gebeurde niks en ze bleven er later ook van eten.

ik denk dat het mischien ook wat met hun weerstand te maken zal hebben?

maar met mijn konijnen ben ik voorzichtig en die kunnen daar ook niet komen nu .

ik schrijf dit niet om te zeggen dat je niet moet uitkijken maar wilde er alleen mee zeggen dat het niet altijd schaddelijk is.

rebbel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgensmij heeft het ook te maken met de hoeveelheid van de schadelijke plant en de weerstand van je konijn. Toch zou ik, aangezien het toch op de lijst met giftige planten staat, het niet meer geven. Er is toch een risico. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .