Ga naar inhoud

Hangend oortje


Cynthia

Aanbevolen berichten

Een van mijn jonkies, Vladimir heeft 1 hangend oortje.. en dan hangt ie ook ECHT.. Als je hem van zn rechterkant ziet zou je denken dat het een hangoor konijntje is:p

Weet iemand hoe dat komt? Zijn ouders hebben allebei staande oren. Dus het zou extreem vreemd zijn als de zijne gingen hangen. Kan het zijn omdat de oren te groot zijn voor hem?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zou wel kunnen. Van Saartje dan, maar dan zou ze toch wel minimaal halfhangende oren moeten hebben, die van haar staan recht overeind. Het is wel zo dat de vader erg groot is met gigantische oren, en Vladimir heeft ook gigantische oren, groter dan die van zijn zusje. Dus ik dacht dat de oorzaak zn gigantische oren was. Het is geen probleem of wat dan ook, ik vind het er wel leuk uitzien, was alleen benieuwd wat jullie ervan zouden zeggen en of jullie wisten hoe het zou kunnen komen:p

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet of het er mee te vergelijken is maar toen ik mijn Vlaamse reus net had hing zijn ene oor ook. heel raar gezicht :P Heb er toen een topic over gestart hier op bb en toen zie reusje dat het wel aan de kraakbeen kan liggen, dat dat nog niet stevig genoeg is. Weet niet of het bij vladimir ook zo is :P maar denk zeg eht maar ff :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .