Ga naar inhoud

Niet eten, gedrag verder normaal?


x_Marr

Aanbevolen berichten

Ik schrok me net rot, normaal als ik de blik met biks pak en er mee schud voor het hok beginnen ze alle 2 rond te dartelen en te springen, vooral Droopy, maar net reageerde ze haast niet, dus ik zet het bakje neer, en ze at niet..... Ik keek het even aan en probeerde het telkens weer en net probeerde ik het weer en ze vliegt er weer op af gelukig!

Maar... wat kon dit nou zijn? :shocked:

Ik hou het natuurlijk in de gaten om te kijken of ze ook keutelt etc.

Haar gedrag was verder wel normaal, misschien iets rustiger, maar niet veel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoe is het inmiddels? wel al wat gegeten of nog niks?

niet eten kan verschillende oorzaken hebben. konijnen stoppen met eten als ze pijn hebben.

Hrelaas is het zo heel moelijk te zeggen wat er dan zou kunnen zijn....

het kan een tandprobleem, gas of een "off day"zijn.

hoe is ze verder? is ze wel nog actief en alert of zit ze stil weggekropen in een hoekje?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou het gaat weer helemaal goed nu, met Athos was er al niks aan de hand maar Droopy is nu weer precies hetzelfde als anders.... Eten drinken knuffelen rondspringen.. :s

Het was echt dat ik eerst dus kwam om eten te geven en ze niet echt reageerder, een paar keer ook voor dr neus gehouden etc, en toen at ze niks, en opeens halfuur later doet ze weer zoals normaal :s

Misschien waren dr duracell baterijen even op :mdr:

Maar schrok behoorlijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .