Ga naar inhoud

hoelang na de castratie kan Speedy gekoppeld worden?


Mutsie

Aanbevolen berichten

Twee weken is ook veilig. Na 1 week is de kans op bevruchting volgens mij ook al bijna nihil, maar bij twee weken zit je zeker veilig. De meeste opvangen in Nederland houden ook twee weken aan om te koppelen, en tot nu toe is er nog nooit melding gemaakt van een zwangerschap die daaruit is voort gekomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok allemaal bedankt voor de reacties:) ik ben nu thuis en speedy ziet er nog wel een beetje zielig uit, hij heeft rode oogjes. Dat komt door de zalf die de DA er op had gedaan zodat ze ogen niet uitdroogde tijdens de castratie.

Ik ga over 2 weken op een zaterdag (dan ben ik de hele dag thuis) hem koppelen met Sukkel en Muts.

En ik vind het wel beter zo, me moeder zei dat hij ook niet zoveel geaaid was en dat merkte ik wel.

Hij was behoorlijk schuw en rende weg toen ik hem wilde aaien.

Als de koppeling lukt is hij samen met Sukkel en Muts veel gelukkiger.

Want ik kan hem alleen in het weekend aandacht geven en dat vind ik zo zielig voor hem:(

Ik hoop zo dat de koppeling goed gaat en anders dan wil ik hem meenemen naar de hoogstraat maar weet al bijna zeker dat dat niet mag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik denk dat ik nu weet waarom Speedy zo rustig was.

Gister was hij aan 't trillen en even later zag ik dat hij een heel dunne ontlasting had. En hij had ook best weinig gedronken, maar hij had wel zijn stukje appel op.

Kan dit door de stress komen van het naar de dierenarts gaan enzo.. of misschien ook wel stress omdat ik doordeweeks niet thuis meer ben. Wat moet ik nu doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Ik heb Speedy in het weekend gekoppeld met Sukkel en Muts en volgens mij ging het wel goed. Er is wel veel gereden en Sukkel hapte ook een keer naar Speedy maar dat was volgens mij omdat ze dat rijden zat werd. Me moeder zei dat het nu heel rustig is in het hok en dat Speedy heel lief naast die 2 gaat liggen. Dus volgens mij is de koppeling wel gelukt. :) ik ben zo blij dat het goed gegaan is :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .