Ga naar inhoud

nijn van 3 weken doet heel vreemd!!


flo

Aanbevolen berichten

hallo,

sinds vannacht doet mijn konijntje van 3 weken heel raar, hij begint ineens te piepen, en het lijkt net of hij benauwd is! er komt dan allemaal slijm uit zn mondje en houdt zn bekje open. ook gaat ze helemaal tegen het hok aanstaan. t duurt een paar seconden en dan is het weer weg. naar een minuut of zo is het er weer! heb de da gebelt en we kunnen om 10 voor 2 terecht. ik ben toch wel bezorgd hoor... iemand enig idee wat het kan zijn?

ik heb van alles opgezocht maar word niks wijzer!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben niet gek hoor...

het is een konijntje van ons nestje die gewoon bij de moeder zat.

ik ben bij de da geweest en die zegt dat ze verkouden is. ze heeft een prikje gehad en een kuur doxoral aquadrops mee gekregen. maar ze doet erg raar ze ligt er een beetje bij en volgensmij is ze op sterven na dood!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey ik heb goede verhalen over de da gehoord. m zusje heeft er stage gelopen en vond het ook heel goed, maar helaas heeft ze het niet overleeft:(

ik wou haar gister de antibiotica geven en 5 minuten erna is ze gestorven!

t was echt verschrikkelijk om te zien maar nu heeft ze geen pijn meer:) en mag ze op de regenboogbrug spelen:) met de andere drie gaat het nog steeds goed.

ik dacht ook aan een epileptische aanval maar het was al te laat om na de da te gaan:(

Link naar reactie
Delen op andere sites

het leek trouwens wel erg op een verkoudheid, maar ze wou ook niet meer eten en drinken. denk ook wel dat het een longonsteking kon zijn geweest.

maar je kan blijven speculeren op deze manier...

ze heeft in iedergeval geen pijn meer en da ben ik blij om!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .