Ga naar inhoud

Gebroken pootje


x-lindy

Aanbevolen berichten

mijn konijn heeft zijn pootje gebroken:(

Echter zegt mijn dierenarts dat het amputeren van het pootje 500E kost!! Ook het pinnen kost zoveel. Spalken en tapen gaat niet lukken, inslapen wel:(

Edit; ik weet niet wat je vragen precies zijn, moet je nog maar even stellen, want wat hier stond was een specifieke vraag aan een lid die hier al een jaar niet meer is geweest.

aangepast door _Danielle
Link naar reactie
Delen op andere sites

500 euro :o

dat kan toch niet...

is het een jong konijntje?misschien zou ik ook is naar een andere da gaan want nala heeft nu ook haar pootje gebroken en zij heeft 6 weken kotrust...

ik denk dat je toch best informeert bij een andere da..

sterkte

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag even bij mijn dierenarts nagevraagd hoeveel dat het ongeveer kost een pootamputatie bij een konijn. Ze zegt dat het bij Den-Haag daarzo best zoveel kan kosten. Als het een groter konijn is dan zou mijn dierenarts waarschijnlijk toch wel rond de 350 euro uitkomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou zeker nog naar een andere DA gaan. Wie weet is er nog WEL een andere oplossing behalve amputatie. Ik heb een cavia met een gebroken poot gehad (ik weet het, heel verschil) en die is na een operatie van een paar tientjes weer helemaal opgeknapt.

Gewoon op naar een andere DA en vragen wat die ervan vindt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .