Ga naar inhoud

Voerbal


Laura1984

Aanbevolen berichten

Een tijdje geleden hebben we een voerbal voor (toen alleen nog) onze Nijn gekocht. Wij gezocht naar snoepjes die daarin pasten (en er ook weer goed uit gingen), maar Nijn moest er maar niets van weten. Blijkbaar vond hij die snoepjes niet lekker.

Gisteren kwam ik op het idee om er gewoon biks in te stoppen, en dat werkt echt super!

Zodra ze ruiken dat we die bal neerleggen, worden ze helemaal wild! Geweldig om naar te kijken!

Nijn en Nina zijn helemaal enthousiast, zie hier:

laura1984-2559-albums-onze-konijnen-picture1655-nijn-de-voerbal.jpg

laura1984-2559-albums-onze-konijnen-picture1652-nijn-de-voerbal.jpg

laura1984-2559-albums-onze-konijnen-picture1653-nina-de-voerbal.jpg

laura1984-2559-albums-onze-konijnen-picture1654-nina-de-voerbal.jpg

laura1984-2559-albums-onze-konijnen-picture1651-nijn-de-voerbal.jpg

laura1984-2559-albums-onze-konijnen-picture1650-nijn-nina-de-voerbal.jpg

laura1984-2559-albums-onze-konijnen-picture1649-nijn-nina-de-voerbal.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij ons ook een groot succes hoor die bal !

Ik doe zelfs standaard 2 van de 6 scheppen voer die ze dagelijks krijgen in de voerbal. Deze leg ik dan wel buiten in de ren.

Op die manier zijn ze ook meteen lekker bezig.

DSC07859.JPG

Als je er nog geen een hebt moet je trouwens ff opletten, sommige winkels verkopen het oude model en sommige het nieuwe.

Bij het nieuwe model liggen de "wortels" in de diepte.

Bij de oude modellen steken deze uit, die moet je niet kopen omdat die er dan soms afgeknaagd worden.

Met z'n tweetjes voetballen :

DSC07675.JPGDSC07654.JPG

Vooruit, nog 1x in actie :

DSC07648.JPG

Bij ons worden ze al helemaal enthousiast als ik met de gevulde bal rammel en het neerleg...

Sterre :bunny:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moet je alleen even kijken of die gaten niet veel te groot zijn.

Voor mijn katten heb ik ze inderdaad ook :happy:

Wat erg grappig is dat mijn 2 katten mijn konijnen leuk vinden en 1 ervan gaat soms gewoon zachtjes (zonder nageltjes) meespelen met de konijnenvoerbal.

Alleen heeft ie geen interesse in de biksjes... :lol::lol::lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha! Mijn kat probeert altijd biks te jatten:blink:

Leuke foto's! Ik heb eens zo'n soort bal voor mijn honden gekocht, maar die vinden dr niks aan. Koda was dr veel te lui voor, Gizmo rolde hem dan wel, en Koda at dan de brokjes op:baby: Maar zelfs dat was teveel moeite en ze hielden het nog geen 2 minuten vol..ik kan hem wel eens proberen bij de nijnen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was op zoek naar zo'n balletje en kon deze niet vinden. Toen heb ik een groter balletje met een belletje erin gekocht. Alle gaatjes afgeplakt op 4 na en hier gaan de biks in, elke ochtend en avond, hij amuseerd zich kostelijk.

Weet er iemand waar ik zo'n balletje in Rotterdam kan kopen?

Susanne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was op zoek naar zo'n balletje en kon deze niet vinden. Toen heb ik een groter balletje met een belletje erin gekocht. Alle gaatjes afgeplakt op 4 na en hier gaan de biks in, elke ochtend en avond, hij amuseerd zich kostelijk.

Weet er iemand waar ik zo'n balletje in Rotterdam kan kopen?

Susanne

ik heb ze laatst gekocht bij een Intratuin in Pijnacker. Ik zelf woon in de alexanderpolder rotterdam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .