Ga naar inhoud

Help !!


ineke69

Aanbevolen berichten

hoi beste konijnen liefhebbers

ik hebzelf nu een franse hangoor erg jong nog weegt te weinig vanwege een abces en een gebroken achterpoot.

ze kunnen haar poot niet redden zegt de da hier.

de operatie is voor mij niet te betalen heb zelf maar een uitkering

ze is echter zo n lief konijn dat ik wil weten of hier iemand is die haar wel over kan nemen en haar alles kan geven.

ik moet haar anders laten inslapen en dat vind ik afschuwelijk :cry

xx ien

Link naar reactie
Delen op andere sites

de da zei dat ik nog bij een expert kon proberen maarz e betwijfelde het

heb de breuk zelf gezien is een slechte breuk

betsy is lekker actief en zo heeft ze zich bezeert toen ze sprong en op dr zij terecht kwam.

ik wild r helemaal niet kwijt ze is het liefste konijn dat ik ooit heb gekend.

daarom wil ik dr niet laten inslapen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk anders even hier op het forum bij het topic konijnkundige dierenartsen http://www.bunnybunch.nl/community/gezondheid/7421-konijnkundige-dierenartsen.html.

Als er daar geen bij staat bij jou in de buurt kan je ook kijken op www.konijnen.nl, even je provincie aanklikken en je krijgt een lijstje met konijnkundige dierenartsen.

aangepast door The Email Female
Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad vragen of je in termijnen kan betalen..mare misschien is het wel een goed idee een buffetje op te bouwen..ik moet van nog minder geld rondkomen. Ik heb 3 honden,1 kat en 4 konijnen..en het lukt me wel om geld weg te zetten..dus misschien ook een idee voor jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, ik ben ontzettend blij dat ik wat geld apart heb staan wat alleen voor mijn huisdieren is. Want een situatie als deze zou ik nooit in willen komen te zitten, maar ik leef momenteel ook van een uitkering dus kan ik ook niet zomaar zo'n operatie betalen mocht het nodig zijn.

Ineke, ik hoop dat je het allemaal een beetje voor elkaar gaat krijgen, het zou wel heel verdrietig voor je zijn om je konijn kwijt te raken op zo'n manier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oef dit is niet zo'n leuke situatie! :(

Wanneer ze gaan opereren met stalen pinnen o.i.d. in de botjes ben je nog meer geld kwijt.... Ik hoop echt voor je dat de behandeling mee valt en dat je konijntje er weer bovenop komt!! In termijnen betalen in goed overleg..dat moet toch kunnen..? Nja ik hoop het echt voor je!! Veel sterkte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .