Ga naar inhoud

Net gecastreerd


Angel***

Aanbevolen berichten

Shadow is net thuis na een castratie bij de dierenkliniek

Shadow heeft daar pijn bestrijding en een antibiotica prik gehad ik vroeg of die verder nog iets kreeg wat ik hem thuis moest geven en zij zeiden van niet klopt dit?

Shadow is nog een beetje wazig en moet gelijk gaan eten dus ben benieuwd?

Ook staat er in een brief die we mee kregen dat konijnen na castratie nog 6 weken vruchtbaar zijn klopt dit ook?

bedankt!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey hey ,

die van mij allebij kregen ook geen pijn medicatie mee naar huis ,maar die zijn een nachtje moeten daar blijven ,kon wel bellen en halen indien het nog nodig was ,

nrmaal is twee weken uit mekaar voldoende hoor ,na een castratie

hij zal wel indd moeten gaan eten ja ,dus verwen hem maar lekker ,en ff in de gaten houden hoe dat gaat ,mar daarom ,mochten die van niet naar meteen naar huis ,eerst kijken of alles goed was en ze aten en daarna de dag erna pas naar huis ,dus dat vond ik zeer fijn .succes met shadow ,en verwen hem maar goed ,

Link naar reactie
Delen op andere sites

okee ja dat zou nog beter zijn inderdaad dan weet je tenminste zeker dat

het goed gaat.

Misschien is die nu nog wat suffig van de narcose en als die weer de oude is dat die dan wat gaat proberen te eten.

Als die nou aan ze kontje gaat zitten is dat eigenlijk erg?

Link naar reactie
Delen op andere sites

het kan zijn datie idd wat aan de wondjes gaat likken! let hierbij goed op dat e niet aan zijl balzakjes en dus hechtingen gaat knabbelen!!!!

mijn beider heren hebben na castratie ook een prik met pijnstilling gehad en dit was voor beide heren voldoende!

succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hij moet idd even bijkomen van de narcose en het ritje van en naar de dierenarts zal misschien ook de nodige indruk op m hebben gemaakt....

zorg dat ie voldoende tot zijn beschikking heeft en kan pakken waar ie zin in heeft.

peterselie wil ook wel helpen om het eten weer te stimuleren

Link naar reactie
Delen op andere sites

okee ja hij heeft biks, hooi, water witlof en klein stukje bleekselderij is dat ook goed?

ook heb ik voor de zekerheid een bakje water gegeven.

En angel heeft net ineens blindedarm keuteltjes neergelegd is dat normaal rond dit tijdstip? is tog meestal smorgens?

Link naar reactie
Delen op andere sites

heej kelly

leuk dat je dat vraagt maar hij is inderdaad aan het eten begon met wat hooi en nu ook zelfs biks ik kan nog niet goed zien of die nou wat gedronken heeft maar neem aan van wel.

ook heeft hij een stukje peen op want de witlof en bleekselderij wilde die niet

dus gaat gelukkig goed:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee precies heb het geacepteerd misschien word het wel een leuke ervaring maar wel voor 1 x dan..!!!!!!!!

Jaa sterke vent he:) ook al is die niet echt meer een kereltje vind mij vriend dan haha

hij vind het maar zielig:judge:

Jaa spannende dagen inderdaad...:angel:...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .