Ga naar inhoud

welke groente/fruit wordt gegeven


Celicaatje

Aanbevolen berichten

Ik ben daar ook altijd bang voor! Gelukkig koop ik sowieso al zoveel mogelijk biologisch, maar ook nog wel bespoten groente en fruit. De buitenste blaadjes van witlof en andijvie enzo gooi ik dan ook sowieso weg, en de rest was ik heel goed...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was het ook nog hoor, ondanks dat het biologisch is. Vindt bespoten groente en fruit wat eng en ben bang dat ze wat overhouden aan het eten er van en ik eet zelf ook biologisch. Alleen laatst was er eens weinig keuze en dan wilde ik een bos wortels met loof kopen (bespoten), durfde het toch niet aan pfff

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Bij de Albert Heijn en Super de Boer kun je meestal zakken biologische winterwortels krijgen. Die kun je in de koelkast heel lang bewaren. Je moet ze wel luchtig opbergen, niet in een dichte zak. Let wel op dat er geen (bruinige) plekjes opzitten want dan gaan ze schimmelen. Is bij mijn Super de Boer soms zo. De zakken van de Albert Heijn zijn beter (ivm schimmel). Zo'n wortel uit de koelkast moet wel eerst een paar uur op kamertemperatuur komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .