KONIJNxSWEETY Geplaatst: 24 april 2008 Delen Geplaatst: 24 april 2008 Hoooi,Myn konyn is waarschijnlyk blind.we gaan vanmiddag naar de dierenarts, Maar ik zal het uitleggen:Hij heeft een grijs/blauw oog wat anders altijd mooi bruin is.Ik schrok me dood.Hij reageert er niet op als ik er dichtbij kom, Maar dat ook niet bij het bruine oogje, Hij is best tam ...Wie kan me info ofz. geven ?XX Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kelly1986 Geplaatst: 24 april 2008 Delen Geplaatst: 24 april 2008 zo te horen klinkt het alsof je konijn staar heeft!je doet er idd gped aan om een bezoekje aan de dierenarts te brengen! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loesah Geplaatst: 24 april 2008 Delen Geplaatst: 24 april 2008 ahh wat sneu voor je konijn!Ik hoop dat het goed komt en hij nog wel wat kant zien met zijn andere oog! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pampam Geplaatst: 24 april 2008 Delen Geplaatst: 24 april 2008 ik ben erg benieuwd wat de DA zegt, laat het ons even weten veel succes in ieder geval Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
KONIJNxSWEETY Geplaatst: 24 april 2008 Auteur Delen Geplaatst: 24 april 2008 Ik laat het jullie zeker weten !Ik ga er ongeveer over een kwartier heen ...ZENUW xDDoeii Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loesah Geplaatst: 24 april 2008 Delen Geplaatst: 24 april 2008 succes! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Heleen Geplaatst: 24 april 2008 Delen Geplaatst: 24 april 2008 Hey hoe is het gegaan bij de Da? Ben benieuwd! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
KONIJNxSWEETY Geplaatst: 24 april 2008 Auteur Delen Geplaatst: 24 april 2008 Nou, Ben terug...De DA zei dat sweetys lens beschadigt is. Hij is nu dus blind aan dat oog.De oorzaak wist hij niet, En wij ook niet.of het naar het andere oog kan gaan is ook een raadsel.Alleen hij kan gewoon alles wat ie eerst ook kon .Er is dus niet heel veel, Geen ontsteking ofzo.Ik moet er op letten, En gaa meer tyd aan um besteden (A)Haha, Bedankt allemaal !!Doei ....Zijn jullie hier 11 eigenlijk ?PS. Het kan beter worden, Maar ook niet. ($16.30....) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loesah Geplaatst: 24 april 2008 Delen Geplaatst: 24 april 2008 Nou hopen dan maar dat er niks met het andere oog gebeurd! Succes ermee Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten