handschoen Geplaatst: 20 april 2008 Delen Geplaatst: 20 april 2008 Mijn konijn van 2 jaar maakt soms vreemde geluiden; en ik denk dat hij zich dan verslikt. (ik weet het niet helemaal zeker) Dit is vooral iets van de laatste tijd. Ik heb verder niet iets aan het voedingspatroon verandert, dus het lijkt me niet dat het daar aan ligt. Maar zou het misschien helpen om meer hooi te geven en minder vast voer bijv?Of is het gewoon gulzigheid misschien? Weet iemand wat het kan zijn en of ik me zorgen moet maken?Hij maakt gewoon een gezonde indruk verder; is vrolijk en relaxt, maar ik vind het toch wel een beetje vreemd.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunny ranch chanty Geplaatst: 20 april 2008 Delen Geplaatst: 20 april 2008 Dan zou ik toch even naar de dieren arts gaan verslikken en overgeven kan een konijn niet.............eigelijk.Dus als je het meer hoord beter even laten luisteren of ie geen long onsteking of snot heeft. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Caroline Geplaatst: 24 april 2008 Delen Geplaatst: 24 april 2008 Of misschien een probleem met de tanden??? Sommige konijnen gaan dan kwijlen bv...misschien kan dat het geluid verklaren? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten