Ga naar inhoud

Arme Arme Floes.....


kelly1986

Aanbevolen berichten

  • Reacties 103
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

hallo allemaal....

vanacht om vier uur trof ik een stille.. knarsetandende, met de oogjes dicht zittende floes aan.... ook wilde ie van de science die ie eerder op de avond heerlijk vond niks lekkers meer aan...

mijn vermoeden PIJN!

ik dus vannacht om vier uur met de dierenarts gebeld en besloten de carprofen drops van vanochtend dan al te geven.

daar floes enomr piepte en tegenwerkte ging daar natuurlijk de helft van langs.

nu vanochtend om half 8 nog steeds een floes die knarsetand.. en zijn oogjes dicht knijpt en niet wil eten.

weer met de dioerenarts gebeld dus en we hebben besloten dat ik om half tien weer met m mag komen en dat ie nog een prik krijgt tegen de pijn.

pijn is immers niet nodig en toen ie gisteren geen pijn had at ie ook goed....

niet alle konijnen hebben van deze ingreep zoveel last. maar onder konijnen heb je, net als onder mensen, konijnen die een lagere of andere pijngrens hebben dan een ander.

toen ze gecatsreerd werden huppelde flip vrijwel direct weer rond. floes heb ik toen ook pijnmedicatie bij moeten geven.....

ik hoop dat ie straks met en nieuwe piujnstiller weer lekker gaat knabbelen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

we zijn weer thuis!

floes heeft van dierenarts wendy weer een prikje tolfedine gehad.

daarbij is zijn carprofen schema aangepast.

ik moet hem nu vandaag drie keer een kleinde dosis geven.... eigenlijk een te lage dosis voor hem. maar dit zorgt ervoor dat een een continue spiegel heeft waardoor de scherpte van de pijnstilling blijft werken....

morgen mag ie het eventueel ook og twee keer hebben indien dit nodig is.

nu een uurtje later is het een ander beestje... hij eet weer uitzichzelf aan het groen en aan het hooi... hij wast zichzelf en lijkt ene stuk relaxter...

nu is ie weer ff moe van de hele toestand.

mijn dierenartsen zijn 7 dagen per week en 24 uur per dag bereikbaar en ik zal dus nooit naar een vreemde dierenarts hoeven wat ik enorm fijn vind.

de bezorgdheid, controle en nazorg zijn top!!

hopen dat floes met deze medicijnen een goede 24 uur tegenmoet gaat zodat ie morgen weer zijn eigen gekke zelf is....

hij is nu vooral moe... doodmoe....

word vervolgd hopenlijk met goed nieuws..

Link naar reactie
Delen op andere sites

dankjullie wel allemaal!! doet me goed te lezen dat er mensen zo meeleven.

hij heeft net weer zijn onderhoudsdosis carprofen gehad enheeft ook weer wat stukjes gedroogde appel gegeten en wat bladjes selderij.

normaal eet ie al een verse appel... maar das nu natuurlijk te hard en daarom heb ik nu gedroogde appel voor m....

hij ziet er echt vreselijk zielig uit.... cherm...maar hij eet ieder uur wat uit de hand en heeft t ook al een keer zelf gepakt....

nu ligt oie weer voor pampus!

ik zal misschien straks eens een foto plaatsen van t manneke!

aangepast door kelly1986
Link naar reactie
Delen op andere sites

:bunny4:Hoi Kelly ik lees dit nu pas. Ik ben blij dat alles goed gegaan is met Floes, maar ach, wat hij allemaal niet moet doorstaan. Ben echt blij te horen dat het nu weer beter gaat en ik hoop dat hij gauw weer de oude is. Ben benieuwd naar de foto! Beterschap voor Floes en dat hij snel weer vrolijk en zorgeloos mag rondhuppen.:bunny1:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hier zijn ze dan.... mijn arme manneke....

deze foto's zijn van gisteren toen ie net thuis was... enorm suffig nog...

019.jpg?t=1208027584

dwangvoeren.... zielig he...

0212.jpg?t=1208027600

016.jpg?t=1208027639

de rontgenfoto van floes

014.jpg?t=1208027704

floes onder narcose

012.jpg?t=1208027758

bewakings aparatuur

0112.jpg?t=1208027783

het gereedschap

0092.jpg?t=1208027866

en hetgeen waarhet allemaal om te doen was.... de tanden... die ellendelingen zijn we kwijt!

0322.jpg?t=1208027940

hij heeft net zijn derde dosis pijnstilling gehad.....

de prik van vanochtend heeft m echt goed gedaan.... hij heeft nu ook al zelf wat groen gepakt... tis nog niet veel maar er is wel continuiteit in...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .