Ga naar inhoud

wat betekent dit?


Lynn

Aanbevolen berichten

Ik heb een rammetje van ongeveer 4 maanden oud. Ik zat dernet op de grond toen ik Toby (mijn konijn dus) er uit had gehaald. Hij ging de hele tijd rondjes om me heen rennen ( dat doet die al een tijd) maar nu maakte hij er een soort brommend geluid bij, een beetje als je door zo'n verjaardagstoeter blaasts zo'n papieren tuitje maar dan een laag geluid. Het is een beetje moeilijk om uit te leggen. Maar goed en dan komt hij op mijn arm en duwt er heel hard met zn mond tegen aan. Ik duw m dan weg maar hij springt meteen weer trug. Wie weet wat dit betekent?

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat rondjes rennen om je heen is een onderdeel van het paringsritueel van konijn!

toby ziet jou als een mogelijke "partner....."...

met de leeftijd van vier maanden zijn het dus zijn hormonen wat dit doen veroorzaken...

een optie is om toby te castreren... een nog betere optie is om toby te castreren en even later een daadwerkelijke vriendin te geven.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou dat betwijfel ik..... het is natuurlijk nu een volwassen vent aan t worden die zijn normale konijnen behoeftes heeft...

je kunt het zuien als een compliment... maar ergens is het natuurlijk ook heel zielig....

hij wil graag paren en ziet jou als object terwijl je dat natuurloijk niet voor m kunt zijn....

castreren kan de hormonale drang idd wat doen afnemen.... het sproeien... rijden... maart is hierop geen garantie....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .