Ga naar inhoud

Schudden


Danja

Aanbevolen berichten

Hoihoi...

Even een vraagje. Ik maak me zorgen om Noëlle. Ze schudt soms met haar hoofdje. Heel kort, zeg maar wat je ook kunt doen als er een mug om je hoofd zoemt of zoiets. Ik heb het haar gisteren zien doen, en vandaag, en het afgelopen kwartier heeft ze het 3 keer gedaan. Verder eet ze goed, ze is levendig, maakt gewoon binky's etc. Misschien ben ik wel te bezorgd hoor:$. Het klinkt ook wel een beetje raar...mijn konijn schudt met haar hoofd:blink:

Maar goeg maak me zorgen, stel dat het wel wat is, bij konijnen gaat het zo snel.

Edit: Oowjah..mijn vraag is dus: Weet iemand waarom ze dat doet/wat dat is,of heeft iemand hier ervaring mee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat ze wel goed kan zien, ze loopt nergens tegenop, maar ze is wel heel dullig met eten geven enzo, dan kan ze het bakje niet goed vinden. Maar dat kan toch ook komen omdat konijnen van dichtbij niet zo goed kunnen zien?

Dat jeuk in de oren had ik ook al aan gedacht ja. Misschien dat ze oormijt heeft?? Ik zal zo eens even in haar oortjes kijken.

Mini-binky's zijn het volgens mij niet. Ze deed het net bijv. ook tijdens het wassen. Ik zal zo eens even op de loer gaan liggen zodat ik kan proberen een filmpje te maken..weet niet hoe snel dat gaat lukken want tegen de tijd dat ik dat ding aan heb is ze al gestopt:blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het haar vanochtend 1 x zien doen, uiteraard toen ik geen fototoestel in de aanslag had...En de rest van de dag heb ik het haar niet meer zien doen. Verder merk ik niks aan haar. Misschien dat ze jeuk heeft. Ze lijkt het nu dus bijna niet meer te doen. Ik hou haar wel in de gaten en als ik het zie zal ik wel een filmpje maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Naaah ze doet het gewoon expres!! Ze wil gewoon neit dat ik haar film als ze met haar koppie schut. Maar maak me wel minder zorgen nu, want alles lijkt verder gewoon goed te zijn. Wat me wel opvalt is dat ze het vaak doet vlak voordat ze binky's gaat maken. Nu heb ik dus hele leuke fimpjes met Binky's maar niet wat de bedoeling was.:bounce:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .