Winkelwagen: 0 items: € 0,00

Verzending

Wat zijn de verzendkosten?

Er zit verschil tussen de verzendkosten voor reguliere webwinkel bestellingen en voor een maatwerk konijnenhok. De reguliere webwinkel bestellingen worden vanuit Wissenkerke, Zeeland, Nederland verzonden via PostNL. De tarieven daarvoor staan hier onder vermeld. De maatwerk konijnenhokken worden vanuit Lunteren, Gelderland, Nederland verzonden en daarvoor geldt een kilometertarief.

Nederland:
€ 4,95  tot 25 kg mits het om pakketten kleiner dan 1 meter gaat,
€ 9,90  voor pakketten boven 25 kg en voor pakketten groter dan 1 meter.

Voor je de bestelling definitief maakt zie je in je winkelwagen wat de verzendkosten zijn voor de gekozen producten.

Bestel je iets kleins? Informeer dan of het mogelijk is om via brievenbuspost te verzenden.

Op maat gemaakt konijnenhok: € 1,- per kilometer (enkele reis) gerekend vanaf Lunteren, Gelderland tot aan het afleveradres. Voor informatie over maatwerk hokken en de bijbehorende verzendkosten kunt u het best een email sturen naar info@bunnybunch.nl

België en Duitsland

€ 7,50 voor pakketten die minder wegen dan 20 kg en kleiner zijn dan 1 meter.
€ 15 Voor pakketten boven dat formaat of zwaarder dan 20 kg.

De verzendkosten worden automatisch berekend als je alles in het winkelwagentje hebt gezet en het land hebt ingevuld bij het leveradres.

Ook de op maat gemaakte konijnenhokken kunnen naar België en Duitsland verzonden worden. De verzendkosten zijn ook dan € 1,- per kilometer (enkele reis) gerekend vanaf Lunteren, Gelderland tot aan het afleveradres.

Verzendkosten naar andere landen

Woont u in een ander land? Informeer per email wat de mogelijkheden zijn voor levering naar jouw buitenlandse adres. Wij gaan dan op zoek naar een passende vervoerder voor het pakket. Zodra wij de verzendkosten weten geven wij dit aan jou door en zorgen wij dat je de producten via onze webwinkel kunt bestellen. Indien je met de kosten akkoord gaat kun je het bedrag van de bestelling incl verzendkosten naar ons overmaken en wordt jouw pakket verzonden.

 

 

Verzending rond de feestdagen

Is jouw bestelling vandaag door ons verzonden? Normaal gezien bezorgt PostNL de volgende dag de bestelling, met uitzondering van de zondag. Maar rond feestdagen zijn er veel pakjes en kan het soms toch vertraging op lopen. Ook bezorgt en verwerkt PostNL geen pakjes op feestdagen. Houd er dus rekening mee dat rond feestdagen jouw bestelling er langer over kan doen om aan te komen. Helaas hebben wij daar geen invloed op.  Als er bijzondere feestdagen in aantocht zijn plaatsen wij op deze pagina informatie over wanneer wij de bestellingen verzenden.

Aangepaste verzenddagen 2017:

- Donderdag 25 mei  verzenden wij geen pakjes (en worden deze ook niet bezorgd door PostNL) ivm hemelvaartdag.
- Maandag 5 juni  verzenden wij geen pakjes (en worden deze ook niet bezorgd door PostNL) ivm pinksteren.
- 10  t/m 18 juni 2017 zijn wij gesloten ivm vakantie. Wij verzenden dan ook geen bestellingen. Bestellingen die vrijdag 9 juni voor 15:00 uur besteld en betaald zijn, zullen wij die dag nog verzenden. Bestel je later, dan wordt het pas na onze vakantie verzonden. Maandag 19 en dinsdag 20 juni zullen de bestellingen geplaatst tijdens onze vakantie verzonden worden. Let wel op, op 20 juni zijn wij niet geopend voor afhalen!

 

Wat is de levertijd?

Wij verzenden jouw bestelling binnen 1-2 werkdagen na ontvangst van de betaling. De levertijd van de meeste bestellingen door postNL  is dan 1-5 dagen. Voor het buitenland kan dit afwijken.  Ook voor de maatwerk hokken gelden andere levertijden.

Als wij gesloten zijn in verband met vakantie of om een andere reden en de verzenddagen wijken daardoor af, communiceren wij dat via facebook en via deze pagina.

Alle producten die te bestellen zijn, met uitzondering van maatwerk konijnenhokken, zijn voldoende op voorraad in ons magazijn. Als een product niet op voorraad is, staat dit bij het product vermeld en kun je het product niet bestellen. Je kan er van uit gaan dat de producten die je bij ons besteld direct uit voorraad leverbaar zijn. Mocht het een keer voorkomen dat dat niet zo is, zullen wij jou daarover informeren en geld terugstorten, naleveren of een alternatief bieden. Zodra wij een verzendlabel voor jouw bestelling hebben aangemaakt krijg je een email met daarin de track and trace code. Via die code kun je volgen waar jouw pakje op dat moment is en wanneer je levering kan verwachten.

Voor de op maat gemaakte konijnenhokken geldt een langere levertijd. Deze hokken worden gemaakt op het moment dat jouw bestelling binnen en betaald is. Dit duurt 2 tot 4 weken. Als jouw hok gereed is wordt er telefonisch een afspraak gemaakt voor bezorging.

De levertijd voor buitenlandse bestellingen is afhankelijk van het land waar de producten heen moeten. Wij streven er naar de producten binnen 14 dagen bij u bezorgd te hebben.

 

 

 

Via welke vervoerder verzenden jullie de pakketten?

Wij verzenden bijna alle webwinkelbestellingen via Myparcel met PostNL. Je krijgt  hiervan een email zodra wij het verzendlabel voor jouw bestelling aanmaken. In die email staat een track and trace code waarmee je in de gaten kan houden waar jouw pakje is, en wanneer je het kan verwachten. 

Zware en grote pakketten kunnen helaas niet met PostNL mee. Wij verzenden de zware pakketten via Citymail, dat gaat via DHL.  

Bij uitzondering verzenden wij ook wel eens via Kiala, helaas is er in het dorp waar wij gevestigd zijn geen Kiala punt en moeten wij daarvoor een eindje rijden. Wij maken daarom alleen bij uitzondering, met goede reden, gebruik van het Kiala punt.

 

Zware en grote pakketten

Zware pakketten zoals konijnenhokken mogen wij alleen meegeven met de zakelijke verzendservice van DHL. Dit betekend dat deze alleen op doordeweekse dagen geleverd worden onder kantooruren en dat er maar 2 momenten zijn dat het pakket bij u word aangeboden. Als u deze twee momenten niet aanwezig bent op het adres, word het pakket op een afhaalpunt gezet. Daar kunt u het pakket zelf afhalen. Indien gewenst kunnen wij nog 1x opdracht geven het pakket opnieuw aan te bieden. Is dit bij uw pakket het geval, laat ons dan per email weten welke dagen u wel aanwezig bent om de zending in ontvangst te nemen.

Bedenk dus goed op welk adres u uw pakket laat leveren. Als u zelf weinig thuis bent kan het verstandig zijn een alternatief verzendadres op te geven zoals bijvoorbeeld uw werk of het adres van een familielid. Indien het pakket ergens neergezet mag worden of bij de buren afgegeven mag worden, kunt u dit per email aan ons doorgeven.

 

Is het mogelijk om direct naar een PostNL punt te laten verzenden?

Ja, dat is mogelijk. Vul bij het factuuradres jouw eigen gegevens in. Bij het verzendadres vul je ook jouw eigen voor en achternaam in, maar daarbij de bedrijfsnaam van het postNL punt en de verdere adresgegevens van het postNL punt waar het naartoe moet.  Je krijgt per email een track and trace code waarmee je kan zien wanneer het pakketje bij het PostNL punt is aangekomen. Neem bij het afhalen van het pakje jouw legitimatie mee.

 

 

Verzenden jullie ook naar het buitenland?

Ja, wij verzenden ook naar het buitenland. Verzendkosten voor buitenlandse bestelling zijn afhankelijk van de producten die je bij ons besteld en het land waar het naartoe moet. Wij gaan op zoek naar een goede, voordelige vervoerder die jouw producten kan bezorgen.

Wij verzenden bijvoorbeeld regelmatig naar Belgie en Duitsland. De verzendkosten voor pakketten naar België en Duitsland, die minder wegen dan 20 kg en kleiner zijn dan 1 meter bedragen € 7,50. Voor pakketten boven dat formaat of zwaarder dan 20 kg bedragen de verzendkosten € 15,-.

Woont u in een ander land? Informeer per email wat de mogelijkheden zijn voor levering naar jouw buitenlandse adres. Wij gaan dan op zoek naar een passende vervoerder voor het pakket. Zodra wij de verzendkosten weten geven wij dit aan jou door en zorgen wij dat je de producten via onze webwinkel kunt bestellen. Indien je met de kosten akkoord gaat kun je het bedrag van de bestelling incl verzendkosten naar ons overmaken en wordt jouw pakket verzonden.

 

 

Verzenden jullie het carnibest hondenvoer?

Het is voor ons niet mogelijk om diepvriesproducten te versturen. In de regio (Noord & Zuid Beveland, Schouwen Duiveland, en Walcheren) bezorgen wij deze gratis aan huis, je kan deze ook zelf af komen halen in Wissenkerke (Zeeland). Bekijk hier onze openingstijden.

 

 

Hoe zit het met het millieu?

Wij gebruiken voor het verzenden van de pakketten gerecyclede materialen. Wij gebruiken gerecyclede dozen en opvulmateriaal wat door andere bedrijven anders weggegooid zou worden. Hierdoor dragen wij ons steentje bij aan een beter millieu. Wij willen jou vragen om het verpakkingsmateriaal na ontvangst van het pakket gescheiden weg te gooien, de doos bij het oud papier en het plastic in de plastic container. De doos kan natuurlijk ook eerst gebruikt worden als speelgoed voor de konijnen.

 

 

Bewaren

Bewaren