Ga naar inhoud

Leuke voerton voor hooi

Suus1978

Aanbevolen berichten

Wie heeft nog tips voor een leuke ton om hooi of hennepvezel in te doen? Ik zie vooral van die praktische maar niet zo mooie grijze containers van bv. Welkoop. Maar ze komen vol in het zicht te staan, dus ik zoek iets gezelligers. Tuinmeubilair zit vol kieren, dat is ook niet handig. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een trixie voercontainer voor het hooi. En grote witte emmers voor bodembedekking.  Maar echt mooi kan ik die niet noemen. Is een ombouwset van hout maken en de emmers er in zetten geen optie? Zoals je ook ombouw hebt voor vuilnisbakken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

https://www.bol.com/nl/nl/p/hachiman-omnioutil-bucket-m-green/9200000132882992/?referrer=socialshare_pdp_www

Ik vind deze geweldig ik heb er 1. Ze zijn wel prijzig maar absoluut waard om gezien te worden.

Oh chips dit mag ik niet plaatsen zeker? Ik weet het niet anders maar weghalen.

aangepast door bobbyonthefloor
tekst toegevoegd
  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, To van de Veluwe zei:

Zit het deksel goed in de ton vast?

Jawel maar is niet luchtdicht. Ik gebruik het voor in de tuin maar bij omschrijving staat ook dat je het als 'opslag voor het eten van je huisdieren' kunt gebruiken (letterlijk overgenomen😅 tis maar net hoe je het leest🤣)Het is tevens een krukje kan tot 150kg dragen dus ik pas er 3x op😅 

• Haha 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Die is inderdaad heel mooi. Wij hebben ontzettend veel glas in ons appartement en de ton komt op het balkon (veel te weinig ruimte binnen voor alle caviaspullen) waardoor we er dus altijd tegenaan kijken. Daarom zocht ik iets mooiers dan zo'n standaard ton. Goede tip!!

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .