Ga naar inhoud

Groot buitenverblijf voor Duitse reuzen

Duintje en Sia

Aanbevolen berichten

Op 23-6-2021 om 08:00, Evee zei:

IMG_20210615_213942.jpg

Resizer_16243585222630.jpg

Wij zijn net nieuw hier. We hebben het idee om een groot buitenverblijf neer te zetten voor onze 2 Duitse reuzen, maar veel opties zie ik niet online. Ons idee is om een tuinhuis neer te zetten met gaaspanelen aan de voorzijde, waar we in kunnen staan en de konijnen overdekt zitten. Eventueel nog een ren daaraan vastgemaakt. Maar qua behuizing lijkt dit van jou al sterk op wat wij voor ogen hebben. Mag ik vragen waar je het vandaan hebt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Duintje en Sia zei:

Wij zijn net nieuw hier. We hebben het idee om een groot buitenverblijf neer te zetten voor onze 2 Duitse reuzen, maar veel opties zie ik niet online. Ons idee is om een tuinhuis neer te zetten met gaaspanelen aan de voorzijde, waar we in kunnen staan en de konijnen overdekt zitten. Eventueel nog een ren daaraan vastgemaakt. Maar qua behuizing lijkt dit van jou al sterk op wat wij voor ogen hebben. Mag ik vragen waar je het vandaan hebt?

Wij hebben het zelf ontworpen en gebouwd, dus nergens vandaan 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb je vraag even losgemaakt van het topic, omdat dit alleen bedoeld is voor het plaatsen van foto's. @Evee heeft zeker een mooi verblijf, maar in mijn hoofd zit dat ze dit zelf gebouwd heeft, naja met haar man dan. Ah je was zelfs eerder dan ik met reageren 😉 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .