Duintje en Sia Geplaatst: 20 november Delen Geplaatst: 20 november Op 23-6-2021 om 08:00, Evee zei: Wij zijn net nieuw hier. We hebben het idee om een groot buitenverblijf neer te zetten voor onze 2 Duitse reuzen, maar veel opties zie ik niet online. Ons idee is om een tuinhuis neer te zetten met gaaspanelen aan de voorzijde, waar we in kunnen staan en de konijnen overdekt zitten. Eventueel nog een ren daaraan vastgemaakt. Maar qua behuizing lijkt dit van jou al sterk op wat wij voor ogen hebben. Mag ik vragen waar je het vandaan hebt? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 20 november Delen Geplaatst: 20 november 1 uur geleden, Duintje en Sia zei: Wij zijn net nieuw hier. We hebben het idee om een groot buitenverblijf neer te zetten voor onze 2 Duitse reuzen, maar veel opties zie ik niet online. Ons idee is om een tuinhuis neer te zetten met gaaspanelen aan de voorzijde, waar we in kunnen staan en de konijnen overdekt zitten. Eventueel nog een ren daaraan vastgemaakt. Maar qua behuizing lijkt dit van jou al sterk op wat wij voor ogen hebben. Mag ik vragen waar je het vandaan hebt? Wij hebben het zelf ontworpen en gebouwd, dus nergens vandaan 😅 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: 20 november Delen Geplaatst: 20 november Ik heb je vraag even losgemaakt van het topic, omdat dit alleen bedoeld is voor het plaatsen van foto's. @Evee heeft zeker een mooi verblijf, maar in mijn hoofd zit dat ze dit zelf gebouwd heeft, naja met haar man dan. Ah je was zelfs eerder dan ik met reageren 😉 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 20 november Delen Geplaatst: 20 november En ondertussen hebben de konijnen van Evee al meer ruimte omdat er een middenpaneel weggehaald is. Ze hebben nu een echte voor- en een achterkamer. Net als eerder bij ons thuis. 😉 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.