To van de Veluwe Geplaatst: 17 november Delen Geplaatst: 17 november Geven jullie de voorkeur aan een snuffelmat waar een harde plaat onderin zit of een snuffelmat met geen plaat die je eruit kunt halen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 20 november Auteur Delen Geplaatst: 20 november Ik heb er één besteld zonder bodem en één met bodem. Black Friday. Onze kat eet veel en veel te snel en wil ik afremmen. Voor de konijnen onder toezicht weer even wat anders. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: 21 november Delen Geplaatst: 21 november Ik had er zelf 1 gemaakt met een rubberen mat. Die mat zag je niet meer en konden ze ook niet bij. Ik weet niet wat eventueel voor of nadelen zijn. De stoffen is makkelijker in de wasmachine lijkt mij. Ik weet niet precies wat jij met of zonder bodem bedoeld? ik vermoed wat ik hierboven zeg, een harde mat eronder of geheel van stof. Het is ook niet meer nodig want je hebt al besteld. Veel plezier ermee, ik zou bijna zeggen gegarandeerd succes😊 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 21 november Auteur Delen Geplaatst: 21 november Je hebt er één met een soort plaat erin. Die kun je eruit halen en de mat wassen. Hij blijft door die plaat (plastic?) wat beter liggen. Maar onze kat eet zo snel en geeft dan wel eens over. We willen hem dwingen om langzamer te eten. En die andere gebruik ik voor de konijnen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.