Ga naar inhoud

Vechtende muizen

Loenaaa

Aanbevolen berichten

Ik heb ondertussen 2 maand geleden 2 muizen gekocht. Ik wist dat er 1 daarvan zwanger was en hun geslachtsdelen zagen er anders uit dus ik ging er van uit dat mijn andere een mannetje was. Deze was dus dan ook een naakt muis. De andere was dus ook bevallen en ongeveer 2 weken later zag ik dat die naakt muis ook bevallen was. Ik was dus een beetje in shock. Deze zag er ook helemaal niet zwanger uit tegenover mijn andere. Omdat dit er in totaal 19 waren kon ik ze niet allemaal bij houden en had ik besloten om er 1 tje bij te houden van de jongen deze is dus ook de hele tijd bij de mama gebleven. Ik ging er van uit dat dus mijn naakt muis terug kon gaan bij de andere omdat ze hiervoor ook al bij elkaar zaten maar dit was dus niet het geval. Ik had dus een nieuw speeltje gekocht en de speeltjes van de naakt muis ook in de andere kooi gezet zo dat ze ook nog wat van haar heeft. Eerst ging het goed maar na 5 a 10 minuten begonnen ze te vechten. Niet het jongste muisje maar de 2 dat daarvoor ookal bij elkaar zaten. Ik heb m’n naakt muis dus terug moeten scheiden wat me oprecht pijn doet omdat ik zie dat ze heel eenzaam is en dit haar veel stress geeft. Ik krijg pas Binne een aantal weken een nieuw muisje want deze krijg ik van een vriendin die ook een nestje heeft gehad… maar ik zie dat dit nog lang duurt voor haar en haar weg doen is ook geen optie omdat ze nauw aan m’n hart ligt. Als ik haar eten wil geven wilt ze ook bijten dus ik zie dat ze veel stress heeft en niet gelukkig is. Weet iemand wat ik kan doen om ze te kunnen koppelen ? Alvast bedankt 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Loenaaa zei:

Ik heb ondertussen 2 maand geleden 2 muizen gekocht. Ik wist dat er 1 daarvan zwanger was en hun geslachtsdelen zagen er anders uit dus ik ging er van uit dat mijn andere een mannetje was. Deze was dus dan ook een naakt muis. De andere was dus ook bevallen en ongeveer 2 weken later zag ik dat die naakt muis ook bevallen was. Ik was dus een beetje in shock. Deze zag er ook helemaal niet zwanger uit tegenover mijn andere. Omdat dit er in totaal 19 waren kon ik ze niet allemaal bij houden en had ik besloten om er 1 tje bij te houden van de jongen deze is dus ook de hele tijd bij de mama gebleven. Ik ging er van uit dat dus mijn naakt muis terug kon gaan bij de andere omdat ze hiervoor ook al bij elkaar zaten maar dit was dus niet het geval. Ik had dus een nieuw speeltje gekocht en de speeltjes van de naakt muis ook in de andere kooi gezet zo dat ze ook nog wat van haar heeft. Eerst ging het goed maar na 5 a 10 minuten begonnen ze te vechten. Niet het jongste muisje maar de 2 dat daarvoor ookal bij elkaar zaten. Ik heb m’n naakt muis dus terug moeten scheiden wat me oprecht pijn doet omdat ik zie dat ze heel eenzaam is en dit haar veel stress geeft. Ik krijg pas Binne een aantal weken een nieuw muisje want deze krijg ik van een vriendin die ook een nestje heeft gehad… maar ik zie dat dit nog lang duurt voor haar en haar weg doen is ook geen optie omdat ze nauw aan m’n hart ligt. Als ik haar eten wil geven wilt ze ook bijten dus ik zie dat ze veel stress heeft en niet gelukkig is. Weet iemand wat ik kan doen om ze te kunnen koppelen ? Alvast bedankt -de foto zijn de 2 muisjes toen ik ze net had

IMG_5225.jpeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .