Brebbel Geplaatst: 9 november Delen Geplaatst: 9 november Mijn naam is Anna, we hebben sinds kort twee nieuwe konijnen. Badder en Rebbel, twee konijnen met karakter om zo maar te zeggen. Ik heb me aangemeld om nog meer te weten te komen over deze prachtgige dieren en informatie vinden over van alles en nog wat, je kan over deze leuke dieren nooit uitgeleerd zijn denk ik 🙂Groetjess van ons! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunnyempress Geplaatst: 9 november Delen Geplaatst: 9 november Welkom op BunnyBunch. Geniet van je konijnen en het forum hier. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 9 november Delen Geplaatst: 9 november Welkom! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lappie2 Geplaatst: 9 november Delen Geplaatst: 9 november Welkom 🤗 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
happy211 Geplaatst: 10 november Delen Geplaatst: 10 november Welkom op Bunnybunch! 🐰🙂 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: 10 november Delen Geplaatst: 10 november 21 uren geleden, Brebbel zei: nooit uitgeleerd Met recht. Welkom. Veel plezier met de studie😊 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.