NijntjeKonijntje Geplaatst: 1 november Delen Geplaatst: 1 november Gisteren, 31 oktober, was het precies 9 jaar geleden dat Kosji thuis is gekomen. Toen had ik nog geen idee hoe ik hem wilde noemen, waarna ik besloot hem te vernoemen naar mijn konijnenknuffel van toen ik klein was. Die noemde ik ‘Kosji’ omdat ik konijntje niet kon uitspreken. Vandaag, 1 november 2023, is Kosji thuis overleden. Dit was de dag waarop we hem eigenlijk zouden laten inslapen, maar zijn lot bepaalde het al voor hem. Lieve Kosji, ik heb je op je laatste momenten nog kunnen knuffelen en kusjes kunnen geven. Ik mis nu al je likjes en je boze stampjes af en toe. Ik mis je levendigheid, die ik overigens de afgelopen dagen niet meer terug heb gezien. Het was echt tijd om te gaan. Ik hoop dat ze aan de overkant van de regenboogbrug veel peterselie en peterseliesnoepjes hebben, want dat was je lievelings. Ik kan nu alleen nog maar naar je lege hok kijken en denken aan de mooie herinneringen die we hebben gemaakt. Het ga je goed. Liefs, je mama 4 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunnyempress Geplaatst: 1 november Delen Geplaatst: 1 november Heel veel sterkte ❤️ 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 1 november Delen Geplaatst: 1 november Heel veel sterkte ❤️ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lappie2 Geplaatst: 1 november Delen Geplaatst: 1 november 🌈heel veel sterkte 🕯️ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
happy211 Geplaatst: 1 november Delen Geplaatst: 1 november Heel veel sterkte! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 1 november Delen Geplaatst: 1 november Sterkte! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: 2 november Delen Geplaatst: 2 november Heel veel sterkte wens ik jou. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: 2 november Delen Geplaatst: 2 november Heel veel sterkte! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cheeta26 Geplaatst: 2 november Delen Geplaatst: 2 november Sterkte! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bunny566 Geplaatst: 2 november Delen Geplaatst: 2 november Veel sterkte! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 2 november Delen Geplaatst: 2 november Sterkte! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
rabbitPuk Geplaatst: 2 november Delen Geplaatst: 2 november Sterkte! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 3 november Delen Geplaatst: 3 november Sterkte met het verlies van Kosji Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MarieElsa Geplaatst: 3 november Delen Geplaatst: 3 november Heel veel sterkte! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.