Ga naar inhoud

Slaapzacht lieve Kosji❤️

Aanbevolen berichten

Gisteren, 31 oktober, was het precies 9 jaar geleden dat Kosji thuis is gekomen. Toen had ik nog geen idee hoe ik hem wilde noemen, waarna ik besloot hem te vernoemen naar mijn konijnenknuffel van toen ik klein was. Die noemde ik ‘Kosji’ omdat ik konijntje niet kon uitspreken. Vandaag, 1 november 2023, is Kosji thuis overleden. Dit was de dag waarop we hem eigenlijk zouden laten inslapen, maar zijn lot bepaalde het al voor hem. Lieve Kosji, ik heb je op je laatste momenten nog kunnen knuffelen en kusjes kunnen geven. Ik mis nu al je likjes en je boze stampjes af en toe. Ik mis je levendigheid, die ik overigens de afgelopen dagen niet meer terug heb gezien. Het was echt tijd om te gaan. Ik hoop dat ze aan de overkant van de regenboogbrug veel peterselie en peterseliesnoepjes hebben, want dat was je lievelings. Ik kan nu alleen nog maar naar je lege hok kijken en denken aan de mooie herinneringen die we hebben gemaakt. Het ga je goed. Liefs, je mama

• Verdrietig 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .