To van de Veluwe Geplaatst: 3 oktober Delen Geplaatst: 3 oktober Gisteravond keek ik even bij Kaatje Keutel waar mijn konijnen vandaan komen. Ze plaatst daar weleens korte video's over haar konijnen Coen en Lien. Coen haalt ongelooflijk veel streken uit maar wordt ouder. Er stond geen nieuwe video op maar wel een actie voor dierendag. Het gaat uit van Dierenlot en als ik wat doneerde aan Kaatje Keutel werd dat door hen verdubbeld. Dus maar een gift gegeven. Maar Dierenlot zal dat op meer sites doen. Zijn jullie het ook ergens tegengekomen? Doet jullie konijnenopvang ook mee? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hemmel Geplaatst: 3 oktober Delen Geplaatst: 3 oktober De Dierenlot Verdubbelaar moet je tevoren aanvragen en dat kan alleen als je erkend beneficiant van Dierenlot bent. 1x per jaar mag je hem aanvragen en alleen voor een activiteit die je nog nooit eerder hebt uitgevoerd met jouw organisatie. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hemmel Geplaatst: 3 oktober Delen Geplaatst: 3 oktober Konijnenopvang Hazel heeft in het voorjaar een actie gedaan met de verdubbelaar. Deze dierendag doen we een Facebook veiling. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 3 oktober Delen Geplaatst: 3 oktober 1 uur terug, hemmel zei: De Dierenlot Verdubbelaar moet je tevoren aanvragen en dat kan alleen als je erkend beneficiant van Dierenlot bent. 1x per jaar mag je hem aanvragen en alleen voor een activiteit die je nog nooit eerder hebt uitgevoerd met jouw organisatie. Dit is iets anders, To heeft het over de digicollecte waar alle beneficianten aan mee kunnen doen. Je kunt ook zelf een collectebus aanmaken voor jouw organisatie (ook als je hier zelf geen onderdeel van uitmaakt). Konijnenopvang Joy doet ook mee, we hebben al een mooi bedrag opgehaald 😄 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 3 oktober Auteur Delen Geplaatst: 3 oktober En bij onze dierenart kun je 4 oktober gratis de nagels van je huisdier laten knippen en 10% korting op een vlooien, teken- en ontwormingsmiddelen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 4 oktober Delen Geplaatst: 4 oktober Ik zag die actie van dierenlot van meerdere opvangen voorbij komen. Voor wie wil doneren, hieronder de linkjes naar de digitale collectebussen: Die van kaatje keutel zag ik er overigens niet bij staan, is dat dan weer een andere actie van dierenlot? Konijnenopvang Joy https://dierenlot.digicollect.nl/stichting-konijnenopvang-joy konijnenparadijs https://dierenlot.digicollect.nl/st-opvang-konijnenparadijs Flappus https://dierenlot.digicollect.nl/flappus konijnenopvang hillegom https://dierenlot.digicollect.nl/stichting-konijnenopvang-hillegom Edit, die van kaatje keutel toch gevonden nu: https://dierenlot.digicollect.nl/konijnenopvang-kaatje-keutel 1 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 4 oktober Delen Geplaatst: 4 oktober 17 uren geleden, Dollie zei: Dit is iets anders, To heeft het over de digicollecte waar alle beneficianten aan mee kunnen doen. Je kunt ook zelf een collectebus aanmaken voor jouw organisatie (ook als je hier zelf geen onderdeel van uitmaakt). Konijnenopvang Joy doet ook mee, we hebben al een mooi bedrag opgehaald 😄 Voor wie de opvang van Dollie wil steunen: Konijnenopvang Joy https://dierenlot.digicollect.nl/stichting-konijnenopvang-joy 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: 4 oktober Delen Geplaatst: 4 oktober Aan Konijnenopvang Joy heb ik vorige week een donatie gedaan. 1 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
happy211 Geplaatst: 4 oktober Delen Geplaatst: 4 oktober Dit is de collectebus van Knijn en ko: https://dierenlot.digicollect.nl/konijnenopvang-k-nijn-ko En dit is de zoekpagina: https://dierenlot.digicollect.nl/collectebussen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunnyempress Geplaatst: 4 oktober Delen Geplaatst: 4 oktober Wat leuk al die acties 🙂 Gisteren kwamen ze aan de deur om te collecteren voor de dierenbescherming. Het was een kind met een humeurige moeder. Mijn man heel trots zeggen dat hij 2 konijnen had en dat die van het asiel van de dierenbescherming afkomen. Ik wil altijd liever doneren aan konijnenopvangen, maar goed, meer voor dieren geven is geen probleem. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 4 oktober Delen Geplaatst: 4 oktober Ik geef aan de deur bijna nooit iets. 9 van de 10 keer zijn het hier van die bedrijfjes die studenten laten collecteren. Dat is dan altijd digitaal, meestal zelfs in een abonnementsvorm wat gewoon oplichting is, ze komen namens een bepaalde organisatie. Maar daar zijn ze niet van. En vervolgens leest niemand de kleine lettertjes. In de praktijk mag het omdat je bijv. eerst maandenlang vol aan dat bedrijfje betaald, voor je iets via hun aan het goede doel geeft. Of je geeft van elke betaalde euro 5% aan het goede doel en 95% aan het bedrijf. Ik vind het gewoon oplichting, en stuur ze direct weg. Mijn man gaat altijd het gesprek aan dat ze geen vergunning hebben (die hebben ze echt nooit) en dat moet in onze gemeente wel 😂 Alleen als het iemand uit ons dorp is die ik herken en het een landelijke collecte is ook nog echt in die periode, geef ik iets. Verder doneer ik liever rechtstreeks aan een doel, dan via een tussenpersoon. 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunnyempress Geplaatst: 4 oktober Delen Geplaatst: 4 oktober (aangepast) Wij geven alleen aan collectanten van bewezen doelen die dan met vrijwilligers collecteren. Mijn man heeft ook geleerd om collectanten te vragen of ze a) ervoor betaald krijgen en b) of ze het goede doel ook zelf steunen. Ik vond het namelijk ook oplichting en heb hem uitgebreid verteld hoe slecht ik dat vind. Vaak is het antwoord ja en nee, dus dan zegt hij altijd: "Ik geef liever direct" en sluit de deur. Soms zegt hij: "Als je zelf niet doneert aan stichting A, waarom zou ik het dan doen". 🤣 Maar wij hebben dus ook nog vrijwillige collectanten, die wel heel goed hun best doen, en als het een doel is dat ik ondersteun, dan krijgen ze wel geld. Vaak heb je ook een leuk gesprek waarom ze dat doel dan ondersteunen en kan ik ze bedanken voor het werk dat ze doen. 4 oktober aangepast door bunnyempress Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hemmel Geplaatst: 4 oktober Delen Geplaatst: 4 oktober Ik heb vaak gecollecteerd, juist omdat ik niet doneren kon. Als ik geen 5 euro heb maar wel achter het doel sta, dan geef ik 5 avonden mijn inzet. 3 uren geleden, bunnyempress zei: . Soms zegt hij: "Als je zelf niet doneert aan stichting A, waarom zou ik het dan doen".🤣 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunnyempress Geplaatst: 4 oktober Delen Geplaatst: 4 oktober 13 minuten geleden, hemmel zei: Ik heb vaak gecollecteerd, juist omdat ik niet doneren kon. Als ik geen 5 euro heb maar wel achter het doel sta, dan geef ik 5 avonden mijn inzet. Dat vinden wij ook een donatie. We doen beiden vrijwilligerswerk. In het geval wat ik bedoelde gaat dan om studenten die betaald worden om te collecteren en je een abonnement aan te smeren. Dan willen ze je in 5 minuten een verhaal vertellen waar ze zelf dus eigenlijk ook niet echt achter staan. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 4 oktober Delen Geplaatst: 4 oktober Het Bunnybunch pakket van september kwam ook mooi op tijd binnen voor dierendag 😄 de haas hadden we al, die werd er niet bij geleverd. 9 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 4 oktober Auteur Delen Geplaatst: 4 oktober 12 uren geleden, bunnyempress zei: Wij geven alleen aan collectanten van bewezen doelen die dan met vrijwilligers collecteren. En digitaal moet je ook zo uitkijken. Buurtkinderen kwamen vorig jaar lootjes verkopen voor hun club. Prima. Maar ik vulde alles in en zag dat ik drie loten gekocht had, in plaats van één. Wat is het geval? Standaard staat drie loten aangevinkt en het bedrag dat daar bij hoort. Dit jaar goed uitgekeken en van de drie een één gemaakt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.