Nijn & de Mifster Geplaatst: 2 oktober Delen Geplaatst: 2 oktober Heeft er iemand ervaring met het gebruik van Arabisch/Acacia gom bij het maken van konijnen speelgoed? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 2 oktober Delen Geplaatst: 2 oktober (aangepast) 34 minuten geleden, Nijn & de Mifster zei: Arabisch/Acacia gom Doet me aan mijn jeugd denken. Dat waren van die flesjes met zo'n bruin/oranje dop die schuin afliep. Bestaat niet meer! Het bestaat uit een soort hars en lijkt mij niet goed. Maar de kenners zullen het beter weten. 2 oktober aangepast door To van de Veluwe Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nijn & de Mifster Geplaatst: 3 oktober Auteur Delen Geplaatst: 3 oktober Ik zag het namelijk online en het schijnt veilig te zijn, maar vroeg me af of iemand het al eens geprobeerd had. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 3 oktober Delen Geplaatst: 3 oktober Als ze zeggen dat er geen hars in zit, zal het wel goed zijn toch? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 3 oktober Delen Geplaatst: 3 oktober Ik zou het zelf niet gebruiken voor konijnen. Ik betwijfel of het echt goed is, zelfs als het niet-giftig is. Waar / in wat voor hoeveelheid wil je het gebruiken? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nijn & de Mifster Geplaatst: 3 oktober Auteur Delen Geplaatst: 3 oktober @Evee om bijv. gedroogde peterselie vast te plakken aan een dennenappel. Maar liever het zeker voor het onzekere! Dan ben ik nu opzoek naar een alternatieve manier om iets 'vast' te plakken. 🙈 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 3 oktober Delen Geplaatst: 3 oktober Maizena, water en azijn een optie? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hemmel Geplaatst: 3 oktober Delen Geplaatst: 3 oktober havermout met water Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: 4 oktober Delen Geplaatst: 4 oktober Oh nou dit vind ik ook wel leuke tips. Thanks @Nijn & de Mifster voor dit topic. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 4 oktober Delen Geplaatst: 4 oktober 21 minuten geleden, bobbyonthefloor zei: Oh nou dit vind ik ook wel leuke tips. Thanks @Nijn & de Mifster voor dit topic. En bij mij weer een leuke jeugdherinnering naar boven gehaald. Nooit meer aan gedacht maar zo ongemerkt verdwijnen er toch producten van de markt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: 4 oktober Delen Geplaatst: 4 oktober 13 minuten geleden, To van de Veluwe zei: En bij mij weer een leuke jeugdherinnering naar boven gehaald. Nooit meer aan gedacht maar zo ongemerkt verdwijnen er toch producten van de markt. Toen ik jouw foto zag kwam bij mij de herinnering ook weer boven. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nijn & de Mifster Geplaatst: 4 oktober Auteur Delen Geplaatst: 4 oktober Hahaha graag gedaan dames 😅 En bedankt voor de tips! Ik ga het eens uitproberen 🙂 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.