Ga naar inhoud

Neutrale ruimte

Sam DW

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen

Ik heb even een vraag i.v.m. de neutrale ruimte om te koppelen. Ik heb sinds een drietal maanden 2 kleurdwergjes: Ruslan en Ljudmila. Ze zijn beide 6 maand oud. Ruslan werd op 23 augustus gecastreerd, Mila had haar operatie vorige week woensdag. Ik zou ze graag beginnen koppelen op 6 oktober, omdat ik dan een hele week vrij ben.

Mila zit momenteel in de woonkamer, daartussen heb je de eetkamer en dan heb je de keuken, waar Ruslan momenteel zit. Het gelijkvloers is in principe een grote open ruimte, dus zonder muren tussen de plaatsen. Hun uiteindelijke ren zou in de eetkamer komen. Dit wordt een compleet nieuwe ren waar geen van beide dus ooit is geweest. 

Nu is mijn vraag: geldt dit ook als neutrale ruimte, omdat de ren nieuw is? Of toch niet, omdat ze nu ook al beneden zitten en ik dan beter zou koppelen in de slaapkamer boven bv. 

Alvast bedankt,

Sam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ze beiden nooit in de ren / op het terrein van het uiteindelijke verblijf zijn geweest, dan kan dat prima als neutrale koppelruimte. Het heeft zelfs als voordeel dat je ze dan niet hoeft te wisselen maar juist langer (altijd) op dat terrein kan laten. 

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, Kolino zei:

Enige wat ik als obstakel zie, kunnen ze die ruimte nu zien, ondanks dat ze er niet komen? Ze zijn niet dom, maar ik zou het denk ik wel aandurven om daar te koppelen, mits ze daar nooit lopen.

Ruslan kan die ruimte niet zien, Mila wel een stukje ervan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .