Sam DW Geplaatst: 26 september Delen Geplaatst: 26 september Hallo iedereen Ik heb even een vraag i.v.m. de neutrale ruimte om te koppelen. Ik heb sinds een drietal maanden 2 kleurdwergjes: Ruslan en Ljudmila. Ze zijn beide 6 maand oud. Ruslan werd op 23 augustus gecastreerd, Mila had haar operatie vorige week woensdag. Ik zou ze graag beginnen koppelen op 6 oktober, omdat ik dan een hele week vrij ben. Mila zit momenteel in de woonkamer, daartussen heb je de eetkamer en dan heb je de keuken, waar Ruslan momenteel zit. Het gelijkvloers is in principe een grote open ruimte, dus zonder muren tussen de plaatsen. Hun uiteindelijke ren zou in de eetkamer komen. Dit wordt een compleet nieuwe ren waar geen van beide dus ooit is geweest. Nu is mijn vraag: geldt dit ook als neutrale ruimte, omdat de ren nieuw is? Of toch niet, omdat ze nu ook al beneden zitten en ik dan beter zou koppelen in de slaapkamer boven bv. Alvast bedankt, Sam Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 26 september Delen Geplaatst: 26 september Als ze beiden nooit in de ren / op het terrein van het uiteindelijke verblijf zijn geweest, dan kan dat prima als neutrale koppelruimte. Het heeft zelfs als voordeel dat je ze dan niet hoeft te wisselen maar juist langer (altijd) op dat terrein kan laten. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: 26 september Delen Geplaatst: 26 september Enige wat ik als obstakel zie, kunnen ze die ruimte nu zien, ondanks dat ze er niet komen? Ze zijn niet dom, maar ik zou het denk ik wel aandurven om daar te koppelen, mits ze daar nooit lopen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sam DW Geplaatst: 27 september Auteur Delen Geplaatst: 27 september 8 uren geleden, Kolino zei: Enige wat ik als obstakel zie, kunnen ze die ruimte nu zien, ondanks dat ze er niet komen? Ze zijn niet dom, maar ik zou het denk ik wel aandurven om daar te koppelen, mits ze daar nooit lopen. Ruslan kan die ruimte niet zien, Mila wel een stukje ervan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sam DW Geplaatst: 27 september Auteur Delen Geplaatst: 27 september Heb nu wel een dekentje gehangen over het stuk ren dat uitzicht geeft op de plek waar hun nieuwe ren komt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.