Tedster Geplaatst: 8 september Delen Geplaatst: 8 september Goede dag ben nieuw hier en heb sinds half jaartje een Vlaamse reus ram Heel actief is wel alleen maar heeft een van mijn kat als vriendje Rent door de tuin mag in huis maar is hij nog niet geweest Te veel te zien en zeker ontdekken heel groot is mijn tuin niet maar een speelplaats voor hem Zijn naam is Wabbel me kleindochtertjes konden geen Rubble zeggen vandaag Wabbel Tam is hijnog niet echt maar beetje bij beetje gaat dit komen Geduld komt het goed Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunnyempress Geplaatst: 8 september Delen Geplaatst: 8 september Welkom bij BunnyBunch. Wat leuk dat je een grote Vlaam hebt 🙂 Wij hebben een waarschijnlijke half Vlaam en een waarschijnlijke 1/4 Vlaam (beide gedumpt gevonden, dus geen 100% zekerheid). Leuk zijn ze hé? Ik vind dat je ze best snel tam kan maken. Let wel goed op het temperatuursverschil, want al she tmeer dan 5 graden is, kunnen konijnen ziek worden. Vandaar dat binnen/buiten vaak afgeraden wordt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
happy211 Geplaatst: 8 september Delen Geplaatst: 8 september Welkom op Bunnybunch! 🐰🙂 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 8 september Delen Geplaatst: 8 september Welkom! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: 8 september Delen Geplaatst: 8 september Welkom Wabbel en Baasje van Wabbel 😉 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunniesarebunnies Geplaatst: 8 september Delen Geplaatst: 8 september Welkom Hier valt veel te leren Stel al je vragen maar gerust als je die hebt Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 9 september Delen Geplaatst: 9 september Welkom bij Bunnybunch Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: 10 september Delen Geplaatst: 10 september Wat leuk. Welkom hier😃 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cheeta26 Geplaatst: 10 september Delen Geplaatst: 10 september Welkom! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 15 september Delen Geplaatst: 15 september Welkom, wat een leuke naam heeft je konijn! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 22 september Delen Geplaatst: 22 september Welkom! 🐰 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.