Ga naar inhoud

Nieuw hier

Tedster

Aanbevolen berichten

Goede dag ben nieuw hier en heb sinds half jaartje een Vlaamse reus ram Heel actief is wel alleen maar heeft een van mijn kat als vriendje Rent door de tuin mag in huis maar is hij nog niet geweest Te veel te zien en zeker ontdekken heel groot is mijn tuin niet maar een speelplaats voor hem Zijn naam is Wabbel me kleindochtertjes konden geen Rubble zeggen vandaag Wabbel Tam is hijnog niet echt maar beetje bij beetje gaat dit komen Geduld komt het goed 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom bij BunnyBunch. Wat leuk dat je een grote Vlaam hebt 🙂

Wij hebben een waarschijnlijke half Vlaam en een waarschijnlijke 1/4 Vlaam (beide gedumpt gevonden, dus geen 100% zekerheid).

Leuk zijn ze hé? Ik vind dat je ze best snel tam kan maken. Let wel goed op het temperatuursverschil, want al she tmeer dan 5 graden is, kunnen konijnen ziek worden.
Vandaar dat binnen/buiten vaak afgeraden wordt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .