Ga naar inhoud

Lappie lieve Lappie ❤️ 4-4-2015/18-1-2023

Lappie2

Aanbevolen berichten

Ruim 8 jaar geleden kreeg ik de opdracht van mijn moeder een konijn voor mijn dochter te nemen.

(Natuurlijk ook stiekem voor mij)

Ze wist hoe gek ik op konijnen was en dochter idem dito🥰

Zelf vond ik het nog iets te vroeg aangezien mijn dochter nog net geen 8 was. De verantwoording maar wist ook dat ik er natuurlijk voor zou zorgen dat alles goed zou verlopen. Ik werkte aan huis dus altijd in de buurt.

Cadeau van Omama iets tastbaars iets levends om haar dood makkelijker te maken voor kleinkind en dochter.

Aangezien ze in Polen nog niet zo bezig waren met opvang etc zat er niks anders op om naar een winkel te gaan😖

Er waren in die tijd 5 dierenwinkels met dieren. Gelukkig nu nog maar 1.

En daar zat in een glazen aquarium terrarium...glazen bak 1 gekleurd nijntje. Jij zat daar heel rustig en sneu alleen om een hout stronk.

Dochter was direct verliefd. Ik vroeg haar om misschien nog verder te kijken want ze wilde graag een Flappie zoals ik vroeger had maar nee ze was omgeslagen van dat geloof.

En toen sprong je op en begon tegen het glas te graven met je pootjes. Zo klein zo schattig.

Ik was ook om❤️

Naam was duidelijk....geen Flappie maar Lappie.

Heel voorzichtig ging je op onderzoek uit om elke keer weer achter mijn rug te vliegen als je bang was maar ook direct kusjes en heel lang op schoot liggen.

1 maand later moesten we naar Nederland. Jij mee en wat had je het leuk in omammas huis. Oma had een ballon en daar begon je heel vrolijk op te dansen 😂🤣

Helaas bleef Omama niet lang meer daarna...

Maar ze had gelijk Jij maakte het minder treurig. Altijd de leukste thuis en je zorgde goed voor je grote mensen zus. 

2 handen op 1 buik waren jullie voor bijna 8 jaar lang. Niks was te gek.

Behalve andere dieren... Wat ging je dan te keer😱

Behalve 1 konijn waar je heel even mee samen kon zijn. Zeg 15 minuten voor er oorlog kwam. Je wilde gewoon alleen ons dat was duidelijk.

Je laatste weekjes waren vreselijk. Begon met niks en eindigde in een gevecht om leven en dood😢

Je kon niet meer en de dag voor je stierf heb je nog even bij je zus op schoot gelegen met nog 100 kusjes. 

Jouw dood was het ergste wat je zus kon overkomen 🥺 Ze raakte niet alleen jou kwijt maar ook haar oma ...

En toen de stilte in huis... Je zus die bijna 16 werd zo verdrietig. Elke dag meer en meer verdriet om haar beste vriendje/broertje 😭

Geen getrippel meer..... We konden die stilte niet meer aan... Geen vervanging voor jou maar weer leven in huis...weer geluiden horen en knuffels krijgen. 

Lap je was het beste wat ons had kunnen overkomen. We hielden van je en zullen dat altijd blijven doen. 

Lappie ❤️ always and forever. 

En Lap .... Je grootste vriendje die je die 15 minuten kon handelen...

Hij woont nu bij ons en doet ons een beetje aan jou denken... Kleine rat heeft jouw kattenkwaad streken🥰

Voor altijd in ons hart🖤

Screenshot_2023-09-05-20-43-38-224_com.miui.gallery.jpg

Screenshot_2023-09-05-20-42-15-995_com.miui.gallery.jpg

Screenshot_2023-09-05-20-44-47-375_com.miui.gallery.jpg

Screenshot_2023-09-05-20-46-29-327_com.facebook.katana.jpg

IMG_20230905_204904.jpg

IMG_20230905_204841.jpg

Screenshot_2023-09-05-20-42-36-383_com.miui.gallery.jpg

aangepast door Lappie2
Dichter ipv dochter
  • Verdrietig 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .