Evee Geplaatst: 5 september Delen Geplaatst: 5 september Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, wie heeft het knapste konijn van Nederland? Doe mee met de knappe konijnenverkiezing en maak kans op een bloemenproeverijtje voor jouw konijnen! Deze maand hebben wij een speciale fotowedstrijd omdat het bijna dierendag is! Iedereen vind natuurlijk dat zijn konijnen de aller knapste zijn van het land. Maar nu kun je kijken of dat echt zo is! Doe mee met onze "miss / mister Bunnybunch verkiezing!" Stuur jouw mooiste foto in en maak kans op een bloemenproeverijtje ter waarde van € 7.99 uit de Bunnybunch webwinkel. We geven twee van deze prijzen weg, één via de forum fotowedstrijd en één via instagram. Via instagram doe je mee door bunnybunch te volgen en te taggen in je bericht en #knapstekonijnvannederland te gebruiken. Let op dat je bericht wel (openbaar) zichtbaar moet zijn voor ons. Via het forum werkt het net als de normale fotowedstrijden. De spelregels op een rij: - Je moet zelf je eigen foto inzenden, dit kan een ander niet voor jou doen. - Het wisselen van een foto is niet toegestaan, als je eenmaal hebt ingezonden mag je dus niet meer ruilen. - Het is de bedoeling dat het een foto is die je zelf gemaakt hebt. De foto mag bewerkt zijn / een filter hebben. - Hoe meer likes jouw foto krijgt, hoe meer kans je maakt, publiekslieveling zijn telt dus zeker mee! - Uiteindelijk kiest bunnybunch eigenaar Evelien (Evee) de winnaars uit. - Winnaars krijgen een plekje in het topic met de winnaars van dat jaar - Alle deelnemende foto's kunnen gedeeld worden op de bunnybunch social media kanalen. - De twee winnaars krijgen een bloemenproeverijtje uit de webwinkel toegezonden. Indien verzending binnen Nederland of België is, is dit er bij inbegrepen. - De winnaars worden op 4 oktober (dierendag) bekend gemaakt. De inzenders krijgen een privébericht en de winnende foto's worden op het forum en sociale media gedeeld die dag. Lukt het niet om een foto te plaatsen op het forum? Dan is het bestand waarschijnlijk te groot. Tips hoe je de foto dan alsnog kan plaatsen lees je bij de forumtips voor beginners. Dit topic is alleen voor het inzenden van foto's! Commentaar op de foto's is in dit topic niet toegestaan om het overzichtelijk te houden, daarvoor is een apart topic, het discussietopic fotowedstrijden 2023 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunnyempress Geplaatst: 5 september Delen Geplaatst: 5 september Kijk Lodewijk - ik leg het nog 1x uit. IK, Scarlett sta op het hoogste podium, want ik heb de verkiezing gewonnen. 🎉 Jij, staat op de 2de plek. Snap je het nu? 😁 10 5 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cheeta26 Geplaatst: 5 september Delen Geplaatst: 5 september Utsukushi-sa = schoonheid 8 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Chins&Buns Geplaatst: 5 september Delen Geplaatst: 5 september Olle heeft de allermooiste wapperende "oorlokken". Bij deze meldt hij zich aan voor de verkiezing! 16 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flops Geplaatst: 5 september Delen Geplaatst: 5 september Berry is knap (en hij weet het). 9 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rosalia Geplaatst: 5 september Delen Geplaatst: 5 september Dushi gaat graag op de foto,met zijn bolle wangetjes en wit puntje op zijn neusje. Het is een schat van een konijn en zo lief voor mijn dochtertje,is een echt knuffel konijntje. Echt een mooi konijntje en een mooie kleur😍 6 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Domino Geplaatst: 6 september Delen Geplaatst: 6 september (aangepast) Ik vond Boris zoooooo'n knapperd. :-) Hij was ook zo enorm leuk en lief. Helaas begin dit jaar afscheid van hem moeten nemen. :-( 6 september aangepast door Domino 9 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
KoosenBollo Geplaatst: 6 september Delen Geplaatst: 6 september Onze Bollo is een hele knappe kleine man. En super schattig met zijn mooie manen en kleine oortjes. Toen hij heel verdrietig 2 jaar geleden zijn eerste liefde Koos verloor, hij heeft daarna op koppelvakantie gelijk een nieuwe liefde gevonden. Ann viel als een blok voor hem, liefde op het eerste gezicht. Kan ook niet anders met zulke looks🥰 19 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pakyakker Geplaatst: 6 september Delen Geplaatst: 6 september (aangepast) Mijn allerliefste Vlekje. Ze heeft veel knappere foto's toen ze nog jong was. Nu is ze een knappe senior. 6 september aangepast door pakyakker 10 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunniesarebunnies Geplaatst: 6 september Delen Geplaatst: 6 september Teun Roos wanneer leer je het nou ik geef zelf aan wanneer ik op de foto wil hoor😂🤣😅 3 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunniesarebunnies Geplaatst: 6 september Delen Geplaatst: 6 september Nu heb ik geen ,als meer om te winnen 😂 1 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Linke Geplaatst: 7 september Delen Geplaatst: 7 september Kijk naar mijn nieuwe 'hartje-kapsel'! -- aldus Pepper. (Geen idee hoe ze het voor elkaar heeft gekregen maar knap gedaan :P) 8 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EveD Geplaatst: 7 september Delen Geplaatst: 7 september De knapste 🥰 en intussen ook de liefste grote broer! 🥰 14 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lappie2 Geplaatst: 7 september Delen Geplaatst: 7 september Kiekeboe😃🐰 10 3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noav12 Geplaatst: 8 september Delen Geplaatst: 8 september Best friend 4ever. mijn konijnen toen ik ze kreeg😘 6 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Elke, Guus en Pip Geplaatst: 13 september Delen Geplaatst: 13 september Mijn 2 schatjes Aya en Verdi! 8 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
happy211 Geplaatst: 14 september Delen Geplaatst: 14 september Een mooie pose, attributen erbij, als een echt fotomodel! 11 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 15 september Delen Geplaatst: 15 september Charlie heeft in elk geval al voldoende zelfvertrouwen om de wedstrijd te winnen 🤣 Daar kijkt ze ijdel genoeg voor. 7 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SharitaP Geplaatst: 15 september Delen Geplaatst: 15 september (aangepast) De hele dag wordt ik achtervolgt 📸ik ben geen fotomodel #misterbunnybunch 🐰 maar hier heb je een foto van mijn toet😂 en nou wegwezen! 15 september aangepast door SharitaP 6 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 15 september Delen Geplaatst: 15 september Hazel is echt een knappie 🥰 11 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Terminal Geplaatst: 23 september Delen Geplaatst: 23 september Pluk zat wel relax in zijn tunnel. 8 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tam86 Geplaatst: 25 september Delen Geplaatst: 25 september 1 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Linsey Kweens Geplaatst: 2 oktober Delen Geplaatst: 2 oktober Mijn knapste Lucky ❤️ 4 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hemmel Geplaatst: 2 oktober Delen Geplaatst: 2 oktober 3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunandippy Geplaatst: 3 oktober Delen Geplaatst: 3 oktober (aangepast) (Ype adoptienaam) onze kleine Ippy Mochi wat is hij gegroeid van een bang konijntje die alleen ging schuilen, niets durfde en zo ondervoed naar een konijn die eindelijk straalt hele dag binkies maakt en een lekkerbekje is geworden. Ben trots op je Ippy dat je mij vertrouwt en ik je liefde mag voelen. Je ogen vertellen meer dan genoeg 🥰💞💓 3 oktober aangepast door bunandippy 5 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten