lola4925 Geplaatst: 23 augustus Delen Geplaatst: 23 augustus Lieve Aza, wat was jij klein. We zochten al erg lang naar een Vlaamse reus zoals jij. Na zoeken en zoeken vonden we eindelijk een nestje in de buurt van Drachten. Je zusje namen we ook mee, anders was je wat alleen. Zomers gingen wij op vakantie. Helaas moest jij toen thuis blijven, dat vond je niet zo leuk. Maar 2 weken later waren we weer terug. Je hield erg van knuffelen, als we buiten aten sprong jij soms op tafel. Ook hield je erg van kunstjes dat vond je helemaal het einde. Over een balkje heen springen en als beloning 1 brokje krijgen. Als je er geen zin meer in had liep je weg, en dan ging je lekker uitrusten in de schaduw. Je had een erg goeie band met je zusje. Jullie waren altijd samen. Inmiddels hadden we je al 3 jaar. 6 december was je geboren, toen we dat hoorde leek het bijna wel een sinterklaas cadeau. 10 weken daarna mochten we je ophalen. Met je ondeugende oogjes waren we meteen verkocht. Je genoot van het leven hier, s'ochtends ging je naar buiten de hele dag gras eten, en s'avonds met een bakje voer weer het hok in. Zomers gingen wij weer op vakantie en toen gebeurde de ergste nachtmerrie die we ons ooit konden voorstellen. De buurvrouw paste altijd heel goed op jullie. In Nederland was het wat regenachtig weer, daar kon je wel tegen. Maar opeens kreeg ik sochtends een appje van de buurvrouw. Ze kon je helemaal niet vind. Ze had al 2 uur gezocht en je was gewoon weg, het was toen al donker. In de ochtend was ze verder gaan zoeken en toen vond ze je. Je was waarschijnlijk uitgegleden of geschrokken van iets. Je lag in ieder geval in de sloot. Ik kon het niet geloven, we hebben niet eens afscheid van je kunnen nemen. Het voelde zo verschrikkelijk, ik zat lekker in het buitenland terwijl jij toen bent verdronken. De buurvrouw moest je begraven. 4 jaar ben je geworden. Veel en veelste jong, je zus heeft ook heimwee naar je. Ze eet bijna niet meer is veel minder energiek😓. Je zal altijd een speciaal plekje in ons hart hebben. Rust zacht lieve Aza 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Suus1978 Geplaatst: 23 augustus Delen Geplaatst: 23 augustus Wat een verdrietig verhaal! Heel veel sterkte. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 23 augustus Delen Geplaatst: 23 augustus Sterkte! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 23 augustus Delen Geplaatst: 23 augustus Sterkte met het verlies ❤️ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 24 augustus Delen Geplaatst: 24 augustus Sterkte gewenst! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cheeta26 Geplaatst: 24 augustus Delen Geplaatst: 24 augustus Heel veel sterkte gewenst! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: 24 augustus Delen Geplaatst: 24 augustus Wat een akelig en verdrietig bericht. Ik wens jullie heel veel sterkte. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: 24 augustus Delen Geplaatst: 24 augustus Wat verschrikkelijk 😢 Heel veel sterkte met het verlies! Hopelijk lukt het om haar zus gauw een nieuw vriendje of vriendinnetje te geven, want het klinkt alsof zij echt een maatje kan gebruiken om er weer bovenop te komen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
rabbitPuk Geplaatst: 24 augustus Delen Geplaatst: 24 augustus Wat een verdrietig verhaal🥺. Sterkte! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 24 augustus Delen Geplaatst: 24 augustus Heel veel sterkte met het verlies van Aza ❤️. Hoewel je zelf misschien nog helemaal niet toe bent aan een "nieuw" konijn, kan het Aza's zusje inderdaad wel helpen om haar een nieuw maatje te geven. Ik snap dat dat misschien voelt alsof je Aza vervangt, als je je er niet fijn bij voelt kan het misschien helpen om een konijntje uit te zoeken dat er heel anders uitziet dan Aza. Maar dat is natuurlijk heel persoonlijk. Konijnenopvangen zitten in deze tijd van het jaar overvol met konijntjes die allemaal een gouden mandje zoeken, ik zou daar eens een kijkje nemen / contact mee opnemen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunniesarebunnies Geplaatst: 31 augustus Delen Geplaatst: 31 augustus Heel heel heel heel veel sterkte,te toe gewenst Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.