Ga naar inhoud

Rust zacht Aza ❤️❤️

lola4925

Aanbevolen berichten

Lieve Aza, wat was jij klein.

We zochten al erg lang naar een Vlaamse reus zoals jij.

Na zoeken en zoeken vonden we eindelijk een nestje in de buurt van Drachten. Je zusje namen we ook mee, anders was je wat alleen. Zomers gingen wij op vakantie. Helaas moest jij toen thuis blijven, dat vond je niet zo leuk. Maar 2 weken later waren we weer terug. Je hield erg van knuffelen, als we buiten aten sprong jij soms op tafel. Ook hield je erg van kunstjes dat vond je helemaal het einde. Over een balkje heen springen en als beloning 1 brokje krijgen. Als je er geen zin meer in had liep je weg, en dan ging je lekker uitrusten in de schaduw. Je had een erg goeie band met je zusje. Jullie waren altijd samen. Inmiddels hadden we je al 3 jaar. 6 december was je geboren, toen we dat hoorde leek het bijna wel een sinterklaas cadeau. 10 weken daarna mochten we je ophalen. Met je ondeugende oogjes waren we meteen verkocht. Je genoot van het leven hier, s'ochtends ging je naar buiten de hele dag gras eten, en s'avonds met een bakje voer weer het hok in. Zomers gingen wij weer op vakantie en toen gebeurde de ergste nachtmerrie die we ons ooit konden voorstellen. De buurvrouw paste altijd heel goed op jullie. In Nederland was het wat regenachtig weer, daar kon je wel tegen. Maar opeens kreeg ik sochtends een appje van de buurvrouw. Ze kon je helemaal niet vind. Ze had al 2 uur gezocht en je was gewoon weg, het was toen al donker. In de ochtend was ze verder gaan zoeken en toen vond ze je. Je was waarschijnlijk uitgegleden of geschrokken van iets. Je lag in ieder geval in de sloot. Ik kon het niet geloven, we hebben niet eens afscheid van je kunnen nemen. Het voelde zo verschrikkelijk, ik zat lekker in het buitenland terwijl jij toen bent verdronken. De buurvrouw moest je begraven. 4 jaar ben je geworden. Veel en veelste jong, je zus heeft ook heimwee naar je. Ze eet bijna niet meer is veel minder energiek😓. Je zal altijd een speciaal plekje in ons hart hebben.

Rust zacht lieve Aza

IMG-20230808-WA0013.jpg

• Verdrietig 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel veel sterkte met het verlies van Aza ❤️. Hoewel je zelf misschien nog helemaal niet toe bent aan een "nieuw" konijn, kan het Aza's zusje inderdaad wel helpen om haar een nieuw maatje te geven. Ik snap dat dat misschien voelt alsof je Aza vervangt, als je je er niet fijn bij voelt kan het misschien helpen om een konijntje uit te zoeken dat er heel anders uitziet dan Aza. Maar dat is natuurlijk heel persoonlijk. Konijnenopvangen zitten in deze tijd van het jaar overvol met konijntjes die allemaal een gouden mandje zoeken, ik zou daar eens een kijkje nemen / contact mee opnemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .