Rachel2023 Geplaatst: 4 augustus Delen Geplaatst: 4 augustus Goedemorgen allemaal, ik ben Rachel en ik/wij (kinderen) hebben 2 Teddy konijntjes waar we erg veel van houden maar waar het niet goed mee gaat maar ik zal bij vachtverzorging een topic starten en hoop op advies en misschien hulp🙏🏻 en hoop dat mensen begrip tonen en niet veroordelen. Groetjes, Rachel Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunnyempress Geplaatst: 4 augustus Delen Geplaatst: 4 augustus Welkom Rachel. Het feit is: je zoekt hulp en dat is harstikke goed. Vachtverzorging kan heel moeilijk zijn en wat een klein probleem lijkt, kan toch ook snel uit de hand lopen. Ik heb helaas geen ervaring met langharige konijnen of teddy widders, maar er zitten hier wel mensen die dat wel hebben. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lio en Leia Geplaatst: 4 augustus Delen Geplaatst: 4 augustus Hallo Rachel. Ik heb ook twee Teddy Widders. Voordien ook Teddy's gehad. Ik wil graag helpen bij vragen als ik kan 😊. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rachel2023 Geplaatst: 4 augustus Auteur Delen Geplaatst: 4 augustus Dankjewel🙏🏻, ik heb net een topic geplaatst bij vacht verzorging. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
happy211 Geplaatst: 4 augustus Delen Geplaatst: 4 augustus Welkom op Bunnybunch! 🐰 🙂 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 4 augustus Delen Geplaatst: 4 augustus Welkom op BunnyBunch! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: 5 augustus Delen Geplaatst: 5 augustus Welkom! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: 5 augustus Delen Geplaatst: 5 augustus Welkom. Gezellig!😃 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Julismo Geplaatst: 5 augustus Delen Geplaatst: 5 augustus Welkom Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 7 augustus Delen Geplaatst: 7 augustus Welkom! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ot&Sien Geplaatst: 15 augustus Delen Geplaatst: 15 augustus Welkom! 🐰 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 20 augustus Delen Geplaatst: 20 augustus Welkom Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
knaagjeknabbelsuddenly Geplaatst: 20 augustus Delen Geplaatst: 20 augustus Welkom! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 21 augustus Delen Geplaatst: 21 augustus Welkom! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.