rabbitPuk Geplaatst: 30 juli Delen Geplaatst: 30 juli Wij zijn laat met boeken maar gaan toch nog een weekje op vakantie van 21-28 augustus. Nu wil mijn buurvrouw wel voor de konijnen zorgen maar ik zou het fijner vinden als ze toch nog ergens naar een opvang kunnen. Weet iemand of er ergens nog een plekje zou kunnen zijn? Ik heb er een paar gevraagd maar allemaal vol. Ik verwacht ook niet dat ik nog vind, maar ik dacht vragen kan altijd 😉 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunnyempress Geplaatst: 30 juli Delen Geplaatst: 30 juli Tja, de onze heeft plek, maar ik zie in je profiel Overijssel staan, dus dat lijkt me een beetje te ver rijden. Wij wonen in het westen. Misschien even straal aangeven die je wil hanteren met rijden? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
rabbitPuk Geplaatst: 31 juli Auteur Delen Geplaatst: 31 juli @bunnyempress liefst in drenthe/ overijssel/ gelderland Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 31 juli Delen Geplaatst: 31 juli Hier zag ik nog niet staan dat het vol geboekt is. Het is in Spijk. https://www.konijnenenknaagdierenpension.nl/konijnen-pension 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cheeta26 Geplaatst: 31 juli Delen Geplaatst: 31 juli 20 minuten geleden, To van de Veluwe zei: Hier zag ik nog niet staan dat het vol geboekt is. Het is in Spijk. https://www.konijnenenknaagdierenpension.nl/konijnen-pension Wij hebben ze in juni in Spijk gehad en ze vertelde me dat ze in de zomer al helemaal vol zat. Ik heb in april geboekt voor juni maar ze vertelde me dat als je in juli/augustus opvang wilde dat je in januari al moest reserveren. Fijne opvang overigens. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 31 juli Delen Geplaatst: 31 juli 1 minuut geleden, Cheeta26 zei: Wij hebben ze in juni in Spijk gehad Jammer dat ze het niet op hun site vermelden. Maar het zou bijv. zomaar kunnen dat ze een plekje hebben omdat iemands konijn dood gegaan is. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cheeta26 Geplaatst: 31 juli Delen Geplaatst: 31 juli 34 minuten geleden, To van de Veluwe zei: Jammer dat ze het niet op hun site vermelden. Maar het zou bijv. zomaar kunnen dat ze een plekje hebben omdat iemands konijn dood gegaan is. Ja het is een kleinschalige eenmansopvang Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 31 juli Delen Geplaatst: 31 juli Voor de meeste (goede) konijnenpensions moet je toch wel echt al in het voorjaar (misschien zelfs al in januari) reserveren vanwege de beperkte plek, helaas. De zomervakantie is vaak ook dé periode waarin de opvangen op hun maximum zitten vanwege de dumppieken. De buurvrouw (of misschien een BB’er in de buurt) klinkt als een goed alternatief! 1 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: 1 augustus Delen Geplaatst: 1 augustus Beekdalhoeve in Assen Konijnenpension in Dwingeloo Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 1 augustus Delen Geplaatst: 1 augustus Als ik in de buurt zou wonen, wilde ik ze met alle liefde verzorgen. 1 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunnyempress Geplaatst: 1 augustus Delen Geplaatst: 1 augustus (aangepast) Helaas woon ik niet in de buurt, dus in die regio weet ik niet waar je nog goed terecht kan. Ik zou ook zo voor Tilly & Puk zorgen, super leuk stel ❤️ en de onze lopen natuurlijk buiten én de woonkamer is bunnyproof. Duim dat je nog een mooi plekje kan vinden voor ze. 1 augustus aangepast door bunnyempress 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
rabbitPuk Geplaatst: 3 augustus Auteur Delen Geplaatst: 3 augustus (aangepast) sorry voor mijn late reactie☺️ @To van de Veluwe en @bunnyempress superlief van jullie! @Pablo&Lola ik weet het, ben altijd al wat later met boeken, dit jaar helemaal wegens omstandigheden. Wel een goede reden om volgend jaar eens eerder een vakantie te boeken 😉 @Cheeta26 en @bobbyonthefloor dankjewel voor het meedenken! Ik ga de buurvrouw maar gewoon goed instrueren, dan komt het vast goed! 3 augustus aangepast door rabbitPuk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 3 augustus Delen Geplaatst: 3 augustus 1 uur geleden, rabbitPuk zei: Ik ga de buurvrouw maar gewoon goed instrueren, Ik maak ook altijd heel erg duidelijk dat als een konijn niet komt eten dan dat niet betekent dat geen honger hebben of bang zijn, maar dat er iets mis is en ze ons meteen moeten bellen. Gelukkig is het nog nooit voorgekomen, maar mocht er dan iets zijn kan ik redelijk goed vanuit de vakantieplek inschatten hoe serieus het is en wat er moet gebeuren. Ik heb ook altijd nog mijn zus als backup. Ze heeft ook konijnen gehad dus kan komen opdraven mocht er iets zijn en de buren kunnen het niet oplossen. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.