Suus1978 Geplaatst: 11 augustus Delen Geplaatst: 11 augustus Wat leuk zeg! Je smelt dan toch spontaan? 😍 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: 11 augustus Delen Geplaatst: 11 augustus Wie is wie eigenlijk, ze lijken echt veel op elkaar als je zo ziet liggen. Inderdaad schattig dat ze elkaar zo opzoeken 🙂 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 11 augustus Delen Geplaatst: 11 augustus 4 uren geleden, Jamesthebunnybutler zei: ze lijken wel één zoals ze zo samen liggen Siamese tweeling! 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Newby1981 Geplaatst: 12 augustus Auteur Delen Geplaatst: 12 augustus Ze zijn zeker leuk😍 In het echt zie je wel duidelijk verschil hoor maar op die foto lijkt het idd een Siamese tweeling 😄 Vandaag gaan ze als het goed is naar buiten, spannend! Strax nog even het hok schoonmaken. Mijn man is zo lief geweest om de ren, het hok en het dak afgelopen week uitgebreid schoon te maken (met schoonmaakazijn) maar aangezien ik een soort controledwang heb ga ik het zelf ook nog even doen😬 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: 12 augustus Delen Geplaatst: 12 augustus (aangepast) Succes straks met de verhuizing. Keep calm😊 (klinkt leuker in het Engels, vind ik) 12 augustus aangepast door bobbyonthefloor Verklaring voor mijn Engelse woorden. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 12 augustus Delen Geplaatst: 12 augustus Succes! Niet teveel zorgen maken. Het gaat goed samen, dus er is geen reden dat het buiten opeens helemaal mis gaat. Monky zal het buiten vast deels herkennen, maar Bram is geen vreemde meer voor haar. Jagen en rijden mag. Schrik er niet van als ze dat even gaan doen. Maar na een uur is het vast rustiger verwacht ik. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Newby1981 Geplaatst: 12 augustus Auteur Delen Geplaatst: 12 augustus Ze zitten buiten hoor sinds 10 uur. Ik heb ze tot nu toe nog niet zien jagen. Je kunt goed merken dat Monky alles herkent en niet bang is. Bram krijgt nu zo veel indrukken en is bang en nieuwsgierig tegelijk. Besluit m’n man natuurlijk weer om nu de vijver te stofzuigen🤬😡 (=herrie) Wat dat betreft is het toch ook een ….. hé. Bram weer bang van dat lawaai. Ik heb zo’n schrik dat hij een gasaanval van de stress krijgt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 12 augustus Delen Geplaatst: 12 augustus Fijn dat het goed gaat buiten! Dat is volgens mij een hele opluchting. Het is inderdaad geen handig moment om de vijver te gaan stofzuigen. Maar ja, soms gaat het wat anders dan je zelf zou willen. 🤷♀️ Zo had ik een keer bij een koppeling een hond op bezoek. Dat was natuurlijk ook niet ideaal. Het was wel grappig om te zien dat de nieuwkomer blijkbaar honden gewend was. Of ze was gewoon niet onder de indruk, kan ook. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JokeC Geplaatst: 17 augustus Delen Geplaatst: 17 augustus Hoe is het met Monky en Bram? Weet je of Binky al aan het daten is? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 17 augustus Delen Geplaatst: 17 augustus Bij Knijn en ko zie ik geen Binky meer staan maar de naam kan veranderd zijn. Merien was ook weer Amon geworden. Altijd wel leuk om te volgen hoe het verder gaat. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Newby1981 Geplaatst: 18 augustus Auteur Delen Geplaatst: 18 augustus Het gaat allemaal goed met Bram en Monky! Nog steeds weet ik niet wie de baas is. Wasbeurten worden er nog niet gegeven, Monky probeert het soms wel af te dwingen maar Bram vertikt het (oké, af en toe een beetje) Bram lijkt ook iets meer op z’n gemak, is nog steeds alert als Dizzy in de buurt van de ren komt en schiet soms weg maar niet meer zoals eerst. Ik hoorde van Happy woensdag dat Binky geadopteerd is samen met Jan-Joris wat mijn 2e keus voor Monky was. Ze staat nog wel op de site zag ik (als Kita) maar ik weet niet hoe snel ze die aanpassen. Ik ben zo benieuwd hoe het met haar is en ik hooooop zo dat ze nu gelukkig is. En dat de nieuwe baasjes haar de zorg kunnen bieden die ze nodig heeft mocht ze een gasaanval bijvoorbeeld hebben. 6 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: 18 augustus Delen Geplaatst: 18 augustus 1 uur geleden, Newby1981 zei: Binky geadopteerd is samen met Jan-Joris Wat een fijn nieuws voor nu in ieder geval. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 18 augustus Delen Geplaatst: 18 augustus (aangepast) 3 uren geleden, Newby1981 zei: Ik hoorde van Happy woensdag dat Binky geadopteerd is samen met Jan-Joris wat mijn 2e keus voor Monky was. Ze staat nog wel op de site zag ik (als Kita) maar ik weet niet hoe snel ze die aanpassen. Dat dacht ik al, dat Binky Kita is. Toevallig is Merien (als Amon) ook van de week gekoppeld en woensdag naar zijn nieuwe huisje verhuisd. Hij stond gisteren al ergens bij de uitgeplaatste konijnen. Maar Kita en Jan-Joris staan nog gewoon bij de voedsters en rammen inderdaad. Zij zijn dus als twee opvangkonijntjes aan elkaar gekoppeld en verhuisd? Fijn dat onze afgestane diertjes weer een partner en een huisje hebben. @happy211 had het er maar druk mee om ons op de hoogte te houden. Heel lief van haar! 18 augustus aangepast door Okki 3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: 18 augustus Delen Geplaatst: 18 augustus Wat een goed gevoel zul je nu hebben @Okki Fijn voor Merien en voor jou. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Newby1981 Geplaatst: 18 augustus Auteur Delen Geplaatst: 18 augustus Fijn dat Merien nu ook geadopteerd is! Dat was jouw konijntje toch? Toevallig zat ik van de week wat oude topics te lezen en las ik dat van Merien. Klopt, Binky en Jan Joris zijn aan elkaar gekoppeld. Ik denk mensen die een koppeltje zochten. Zeker lief van Happy☺️ 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 18 augustus Delen Geplaatst: 18 augustus (aangepast) Ik keek even bij K'nijn en Ko en zag daar inderdaad Jan-Joris staan. Ik hoop wel dat het goed gaat samen met Binky want ik zet daar mijn vraagtekens wel bij 😏. Het lijkt er namelijk op dat de ram Jan-Joris op mannen en vrouwen valt. Jan-Joris Ik ben een zogenaamd dumpkonijn, daarom kijk ik zo verschrikt. Wie had dat nou verwacht als huisdier. Gelukkig nu hier en op zoek naar een mooie en lieve dame. Met hangoren spierwit en de rest is wit-ginger. Als de heren nu eens even mailen, dan gaan we snel samen weg. 😂 18 augustus aangepast door To van de Veluwe 5 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JokeC Geplaatst: 18 augustus Delen Geplaatst: 18 augustus Nou ja, Binky heeft als dametje toch ook jaren samen gewoond met een andere dame dus ze zal ongetwijfeld een "open blik" hebben naar diversiteit in geaardheid. Jan-Joris hoeft zich vast geen zorgen te maken, moderne meid die Binky. 😁 Merien, Binky en Monky een nieuwe partner....feest met een tikkeltje weemoed. 1 5 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 18 augustus Delen Geplaatst: 18 augustus 4 uren geleden, Newby1981 zei: Fijn dat Merien nu ook geadopteerd is! Dat was jouw konijntje toch? Ja, klopt! Hij zat er al sinds begin april, dus best lang. Maar nu gelukkig een nieuw huisje! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 18 augustus Delen Geplaatst: 18 augustus Wat een goed nieuws! Binky en Merien allebei een nieuw thuis! Dat is bij Binky dan nog best snel gegaan. Waarom zouden ze haar Kita hebben genoemd? Ze kwam toch niet bij Knijn & Ko vandaan? Dat ze Merien weer Amon hebben genoemd omdat hij daar zo bekend was vindt ik vrij logisch. Waarom zet je vraagtekens bij of het tussen Binky en Jan-Joris goed zal gaan? Dat er staat ‘als de heren nu eens mailen’ is vast en zeker gewoon een typefoutje. Ze moeten voor zoveel konijnen een verhaaltje schrijven. Ze zijn in de opvang gekoppeld, dus dat gaat vast goed. Toevallig dat hij jouw tweede keus was en dat hij nu met Binky samen een nieuw thuis heeft gevonden. Mooie foto van Monky en Bram samen! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JokeC Geplaatst: 18 augustus Delen Geplaatst: 18 augustus Nee joh, het was een geintje, zeker geen kritiek op K'nijn en Ko, ze werken zich uit de naad in de opvang(en) en daar is vanzelfsprekend veel respect en dankbaarheid voor hier op het forum. 👍 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 18 augustus Delen Geplaatst: 18 augustus O! Nu zie ik pas dat dat een berichtje van To was! Ik dacht van Newby, en ik raakte in de war van de zorgenmakende smiley erbij. Haha gelukkig maar. 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
happy211 Geplaatst: 18 augustus Delen Geplaatst: 18 augustus 24 minuten geleden, Lienappelsien zei: Wat een goed nieuws! Binky en Merien allebei een nieuw thuis! Dat is bij Binky dan nog best snel gegaan. Waarom zouden ze haar Kita hebben genoemd? Ze kwam toch niet bij Knijn & Ko vandaan? Dat ze Merien weer Amon hebben genoemd omdat hij daar zo bekend was vindt ik vrij logisch. Ik gok dat ze haar een andere naam hebben gegeven, omdat er dezelfde week ook al een ram was binnengebracht met de naam Binky. Twee konijnen met dezelfde naam tegelijk in de opvang, zeker als je er 40 hebt zitten, is een te grote kans dat ze per ongeluk verwisseld worden als je werkt met wisselende vrijwilligers elke dag. En verder krijgen konijnen soms een andere naam, als ze bijvoorbeeld een erg populaire naam zoals Flappie of Stampertje hebben. Anders is het in de administratie lastig bij te houden over welk konijn het gaat (als er bijvoorbeeld een konijn terug wordt afgestaan aan de opvang, pakken ze graag de originele informatie erbij). 2 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 18 augustus Delen Geplaatst: 18 augustus Super fijn dat zowel Merien van @Okki en Binkey van @Newby1981 gekoppeld zijn aan een nieuw maatje en een nieuw thuis hebben gevonden ❤️ 1 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten